SLOVO TRENÉRA MARTINA BLAHUTY

07.06.2012 10:22

 

SLOVO TRENÉRA MARTINA BLAHUTY

 

Sezóna 2011/12 pomalu končí a pomalu končí i mé působení u týmu Palkovic ! Po loňském neúspěšném pokusu o postup do 1.B třídy se letos tolik nedařilo a bojovali jsme pouze o záchranu, kterou jsme naštěstí zvládli ! Nebude se mi z Palkovic odcházet lehce ,přece jenom jsem tady prožil 4 roky a přestože jsem více svého fotbalového života prožil v Lískovci ( 13 let ) budou pro mě navždy PALKOVICE klubem č. 1 a rád bych se tady zase někdy vrátil ! Na to špatné co tady bylo rychle zapomenu a zůstanou mi v srdci jen ty krásné vzpomínky : postup do OP , x vítězných zápasů , 3 super zimní soustředění a hlavně báječnou loňskou sezónu ,ve které jsme drželi 20 kol neporazitelnost ! Na ty plné tribuny při utkáních doma s Dobraticemi a Baškou – spokojené,veselé fanoušky tak na to nezapomenu do smrti ! A tak mi nezbývá nic jiného než všem poděkovat a dnešním vítězstvím nad Hukvaldama se na nějaký čas s Palkovicemi rozloučit – mám vás rád !                                                          Martin Blahuta trenér TJ SOKOL PALKOVICE

 

ROZHOVOR S TRENÉREM M.BLAHUTOU

 

Jaký máte pocit odcházet z klubu, ve kterém jste působil jako excelentní trenér i když někteří hráči Vás nepochopili.

.Prožil jsem v Palkovicích s přestávkou 4 roky a odcházet se mi bude těžko, ale mám tady platný registrační průkaz, tak když mi čas a zdravíčko dovolí, rád bych si zde někdy kopl, i když vím,že to asi nevýjde ! Neřekl bych, že mě hráči nepochopili, ale mám někdy příliš velké nároky a chápu, že se to dost těžko plní !

V loňském roce jste hráli o postup do vyšší soutěže a letos o udržení. Nebylo to pro Vás velké zklamání a v čem?

.Za ty 4 roky v Palkovicích jsem zažil 1x postup,1x střed tabulky,1x nepostup a 1x záchranu ! Ale ten loňský nepostup mě žere nejvíce, hlavně kvůli starším hráčům, kteří v Palkovicích zažili jen OKRES ( J.Merta,Lesniák,Poledník atd. ) a do KRAJE bylo tak blízko !

Můžete prozradit do jakého klubu „přestupujete“?

Trochu se to už rozkřiklo, ale musím respektovat vedení klubu, že to oznámí až po sezóně!

Jak se těšíte na novou práci?

.Bude to určitě velká změna, ale zatím bych teda raději o tom nemluvil !

Na Vašich stránkách uvádíte vše podstatné ohledně práce s družstvem. Budete v tom pokračovat i v novém klubu?

Tyto stránky budou dál sloužit OKRESNÍMU PŘEBORU a Palkovicím zvlášť + ........ , ale asi v omezenějším rozsahu a po dohodě s vedením nového klubu.

Jak vidíte ambice Palkovic na příští rok v OP a už se ví kdo bude váš nástupce?

Vše bude záležet na odchodech a příchodech, jen se bojím aby těch odchodů nebylo mnoho, vím, že je o některé hráče velký zájem. Ale starosti ze záchranou určitě v dalším ročníku nebudou ! O jednom bych věděl, určitě by tým zvedl   , ale on to asi nebude ! Vím , že výbor už někoho oslovil, ale jak to dopadlo nevím.

Co současný kádr Palkovic, "berete" si někoho sebou či o koho by jste měl zájem i když by to třeba nebylo možné? A řekl někdo ze starší generace -  končím karieru po sezóně?

Možné by to asi nebylo, ale brankář Smolík by na to měl všude, ale nevím jestli by stačily jeho 2 tréninky v sezóně   , ikdyž v zimě na sobě pracoval   ! Staří to tvrdí před každou sezónou, ale věřím, že až do Palkovic příjdu po třetí tak zase v kabině uvidím J.Mertu,Poledníka,Lesniáka,Smolíka,Galáska - oni ten fotbal mají rádi a ze hřiště je odvezou až na vozíku 

Proč se v sestavě na jaře neobjevil věčný hříšník Guzsi, kde se po něm slehla zem ?

. Adam Guzsi ? To by bylo na dlouhé psaní, nic o něm nevím !

 

To je jen část rozhovoru – celý rozhovor :  https://martinblahuta8.webnode.cz/rozhovory/on-line-/

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode