HORKÉ KŘESLO – ADAM GUZSI

01.10.2011 00:00

HORKÉ KŘESLO – ADAM GUZSI

 

 

Proč jste nenastoupil v zápase Palkovice : Návsí ? Jak hodnotíte toto utkání z tribuny?

Nechci se na nic vymlouvat, kdo zná stránky martinblahuta8.webnode.cz tak si mohl přečíst důvod.Na zápas se mi dívalo těžko. Upřímně to byla strašná holomajzna, to museli vidět všichni, nicméně se nedá klukům upřít bojovnost a touha po vítězství, ale taková lehkost z loňska nám prostě chybí a musíme si uvědomit, že letos budou každé získané body vydřené a musíme si jích vážit.Pokud nebudeme hrát jako tým a bojovat jeden za druhého, tak jich asi moc nezískáme.Zápas skončil dle mého zaslouženou remízou.

 

 V loňském ročníku jste byl 2x vyloučen ( Dobratice,Návsí ) a v tomto ročníku máte pouze 1 ŽK – znamená to, že jste se uklidnil?

Musím přiznat, že jsem impulsivní hráč. Před zápasem se snažím koncentrovat a soustředit jen na zápas. Jenže jakmile nastoupím, tak někdy nedokážu své emoce zadržet. Taky tomu občas pomůžou rozhodčí, ale na to se vymlouvat nechci, je to ve mně. A ano myslím, že jsem se uklidnil a momentálně se  snažím na hřišti pomoct klukům fotbalově.

 

Ještě jedna otázka na téma loňský ročník - proč PALKOVICE nepostoupily?

Tohle je těžká otázka, těch faktorů je spousta. Úzký kádr, v některých zápasech chyběli klíčoví hráči, určitě i to štěstíčko a mám pocit, že nám ke konci sezony docházely síly. A možná jsme se z toho p…..!!! 

 

Vaše tréninková účast je minimální - PROČ ?

Někdy to jsou rodinné povinnosti, někdy pracovní. Ale samozřejmě bych tomu mohl dát více než tomu dávám, to víme všichni, ale proč tomu tak není to sám nevím. Jsem hloupý a neuvědomuji si, že můžu být rád za každý den, co můžu hrát fotbal. Snad se to změní!

 

 Co očekáváte od dnešního utkání s BAŠKOU? Je pravda, že v zimě o vás byl ze strany Bašky zájem?

 Tohle utkání bude určitě jedno z těch složitých. S Baškou to jsou vždy vyrovnané a vyhecované zápasy, kdy rozhodne větší touha po vítězství a občas i štěstí. Sám nevím ,jak se oproti loňské sezóně změnil kádr Bašky, ale dle mého názoru nejlepší útočník soutěže F.Vegh zůstal. Pokud se nám podaří ho uhlídat jako minulý zápas, můžeme pomýšlet na dobrý výsledek. Ano je pravda, že jsem měl pár telefonátu z Bašky a domlouvali jsme určité podmínky, ze kterých po rozhovoru s trenérem M.Blahutou okamžitě sešlo.

 

 I v létě kolem vás kroužily Fryčovice, proč tedy zůstáváte věrný Palkovicím ?

Ano v létě se mě ptal šéftrenér Fryčovic pan Polášek, zdali bych neměl zájem hostovat ve Fryčovicích. Chvíli jsem uvažoval o této variantě, ale Palkovické srdíčko a spousta dobrých kámošu rozhodlo. Hold po zápase si dobře rozumíme…

 

Kromě půlročního hostování ve Frýdlantě, působíte v Palkovicích už dlouho-sestavte ideální sestavu z dob vašeho působení?

Jsem rád, že nehraju profesionálně fotbal, protože odpovídat po každém zápase do médií na tak složité otázky, tak to by mě asi brzo trefilo! Je to těžké, ale určitě by v ní nechyběla Palkovická osa Huška Jan, Jara Lesniak, Jara Merta, Roman Merta, Mara Závodný, René Galásek a Dan Kusý.Ikdyž on už vlastně patři mezi Frýdečáky..  A samozřejmě v neposlední řadě nesmím zapomenout na pouštěče Smoldu.

 

https://martinblahuta8.webnode.cz/

 

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode