ON-LINE ROZHOVOR - FILIP KORNETA

19.04.2013 20:30

ON-LINE ROZHOVOR - FILIP KORNETA

   16.4.2013

 

Martin Blahuta E-mail

Korny reaguje:

16.4.2013 (19:58)X

Jo rádo se stalo Martine.

Martine tu sestavu z mých spoluhráčů bych nechal na pozdější časy, až budu mít odehráno a odbrouzdáno po klubech tak jak minule Skoty =)

Jinak repre z roku 2004 za dob Nedvěda a Brucknera... a Teďka tak jak je, ale jenom na 2 útočníky a né na jednoho jak to bavím p. Bílka

Korny reaguje:

16.4.2013 (20:01)X

Jo jinak ty 3 zákeřné otázky mě nebudou mrzet :Dale když tak si to rozmyslím a položím ti je příště ;)... zítra čus

16.4.2013 (19:40) Odpovědět # X
David M.

Korny reaguje:

16.4.2013 (19:49)X

Ahoj Davide ;), né nepadla. Ty jo fakt nevím prostě celé to Euro, ty postupy z vyřazovacích zápasů byly asi ale nej ;) ... Dík moc

16.4.2013 (19:36) Odpovědět # X
Zdena

Korny reaguje:

16.4.2013 (19:47)X

To teďka ještě neřeším, kdybych už teďka řešil jestli se budu vracet, tak to bych tu nemusel ani chodit. Taky záleží na Frýdku jestli bude mít zájem atd... Kdo získal více, myslím, že to výjde možná na stejno FnO ztratilo jednu z opor v zadu, ale zase získalo kvalitního útočníka. A Frýdek naopak. Ale jinak doufám a věřím, že Frýdek získal Kornetou více =)

16.4.2013 (18:42) Odpovědět # X
dotaz

Korny reaguje:

16.4.2013 (19:10)X

Taky zdravím dotaz ;)

1) Jestli nebylo lepší zůstat ve Frýdlantě, to si myslím, že je ještě brzo na takovou otázku. Ano to co bylo napsáno je pravda. Chtěl jsem jít do Frýdku za každou cenu. Myslím si, že jsem ještě mladý a mám co dohánět a sbírat zkušenosti a ty si myslím nabudu víc zde... Samozřejmě jsem jich nabyl i ve FnO a jsem za to rád, ale říkal jsem si, že je se třeba posunout.

2) Já jím věřím a přeju jim to ať to ustojí, ale určitě to nebudou mít tak lehké jak se zdá (zdálo na podzim). Nevím přesně jak to tam je, ale asi Písek bude nejnepřijemnější.

3) Stále sleduji to je jasné, přál bych to Frýdlantu tu divizi. Právě protože tam chodí moc lidí a žijou tam fotbalem... Jakože taky nás to mrzelo a mysleli jsme že dojde víc, ale ikdyž přišlo něco přes 600 díváků atmosféra byla dobrá Frýdek má dobrou základnu fans jak jsem slyšel a teďka i viděl.

16.4.2013 (18:25) Odpovědět # X
Martin Blahuta E-mail

Korny reaguje:

16.4.2013 (18:55)X

Tak pro oko diváka to byl na góly pěkný zápas, takže se mi líbilo a bylo tam i pár klasických scén jako ze seriálu Okresní přebor =)... Tak myslím si, že se toho může stát dost, třeba že budou zahazovat takové jasné utkání jak s Lískovcem B... Nerad bych jmenoval, ale myslím si, že snad každý kdo by chtěl, makal, dřel a měl štěstí, tak je tam cesta ... Pokud budu hrát, tak určitě se budu těšit moc.

16.4.2013 (18:00) Odpovědět # X
Martin Blahuta E-mail

Korny reaguje:

16.4.2013 (18:48)X

Hodnotí se to velice těžko, prostě odehrálo se velice špatné utkání. Na to se nedá nic říct, každý si musí sám sáhnout do svého svědomí. Jediná odpověď na ten zápas, fanouškům a prostě i nám je příště podat zcela úplně jiný výkon. To je asi vše.

16.4.2013 (17:45) Odpovědět # X
Martin Blahuta E-mail

Korny reaguje:

16.4.2013 (18:44)X

Martine omlouvám se, ale to asi nejde srovnávat. Je to asi takové porovnání jaké soutěže hrají =)... Jinak ano nastoupil jsem proti Palkovicím možná i dvakrát snad... Martine bude stačit jedna, já už s nimi nemám nic společného, jsem rád že se to nakonec vše vyřešilo a dále už je to jejich boj.

16.4.2013 (17:43) Odpovědět # X
Martin Blahuta E-mail

Korny reaguje:

16.4.2013 (18:39)X

ONDŘEJ PREPSL- skála v brance, která se jen tak nezboří

HLAVÁČ JIŘÍ- ta správná "guma" jak znám gólmany

ŠVRČEK MICHAL- 99% jistota, stroj na fotbal

WOZNIÁK RADIM- zkušený, kamarádský =) People & Wine

COUFAL RADEK- stožár v obranných řadách

ŽÍDEK JAN- levonohý, skvěle hlavičkující bek

LITERÁK PETR- zkušený, tvrdý zadarmo nic nedající bek...

PROKEŠ JIŘÍ- levonohý kustod=), který na sobě dře

CESNEK MARTIN- hravý železozvedač =)

SKOTNICA ZDENĚK- stále komunikující levonožec =)

MOZOL VÁCLAV- mozek s výbornou technikou

TALIÁN ERIK- tvrdý, výbušný jezdec

CEPLÁK MIROSLAV- výborně centrující a dobře odvádějící práci

PEŠEK JIŘÍ- taková naše žehlička v pravé záloze

JUŘÍČEK JAROSLAV- běhavý, obětavý Jarda =)

BAČÍK MARTIN- skvělý útočník s neustálou chutí a energií kolem roznášející =)

GULAJEV RADEK- hecíř (v kabině=), bojovník, výborný útočník

TEPLÝ JAKUB- nadějný rychlonohý útočník s čichem na góly

16.4.2013 (17:42) Odpovědět # X
Martin Blahuta E-mail

Korny reaguje:

16.4.2013 (18:11)X

1. Nevyhledávám jí, ale nevadí mi a poslechnu si jí v rádiu a tam kde jí hrají...

2. Nejspíše nedávné mistrovství evropy neprofesionálních týmů.

3. V mužské kategorii jich zatím nebylo tolik, tak zatím není na co, ale v mládeži rozhodně Chlebek a Hlaváč.

4. Ano snažím se.

5. Venca Mozol nejspíše.

6. Určitě je to Radim Wozniak, že má stále takové výkony a je to kapacita =).

7. Ano, už jsem tam zavítal.

8. Vedle Žiďase a Taloše.

9. Tak klubový cíl je jednoznačný postup a můj osobní cíl je makat na sobě, udržet se v kádru na další sezónu a bojovat o co nejlepší výkony.

 

16.4.2013 (17:41) Odpovědět # X
Martin Blahuta E-mail

Korny reaguje:

16.4.2013 (18:08)X

1. 5

2. Oblíbené nemám, ale vybírám si ze značek Adidas, Puma, Umbro a Joma.

3. Dá se říct, že nezahrál, ale byl jsem na víkendovém kempu.

4. Tak všechny proti kterým jsem hrál si nepamatuji, ale co tak vím Hejda, Petr a Zeman.

Se spoluhráčů to jsou Vašenda, Vaclík, Limanovský, Chlebek.

5. Ještě toho snad mám hodně před sebou, ale zatím asi Lukáš Pavlica.

6. žáci: F-M

dorost: FC Vítkovice

muži: Hukvaldy =), Frýdlant a teď MFK

7. Nemám tak žádný, maximálně tady u nás na Hukvaldech místní posezení =)

8. Ano

9. pivo, voda

10. celá obrana =)

11. ligu: Sparta

2.ligu: Bohemka

MSFL: jednoznačně MFK FM

12. Ano občas a největší výhra 6000.

13. Asi Skoty, aby se podíval na odpovědi na své otázky.

14. Ano viděl jsem ho.

15. Tak máš je přehledně udělané, je to o fotbale tak i proto je budu určitě v budoucnu sledovat.

Né Frekvenci 1 neposlouchám. Pořad občas sleduji a tak občas uvařím i já doma.

 

16.4.2013 (17:40) Odpovědět # X
Martin Blahuta E-mail

Korny reaguje:

16.4.2013 (18:03)X

Zdravím všechny a já díky za pozvání.

 

1) Tak nevím, narodil jsem se s ní. Jinak jsem jí nabral nejspíše nejvíce při skoro roční pauze v dorosteneckém věku.

2) Nevím kdy, ale chtěl jsem a chci na sobě makat a dostat se co nejdále. Když se mi taková šance naskytla, tak jsem neváhal.

3) Tak snad v bojovnosti, nasazení, trpělivosti a píli. Rezervy jsou a budou pořád a vždy je na čem se zlepšovat.

9.4.2013 (19:57) Odpovědět # X

 

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba www stránek zdarmaWebnode