on-line rozhovor s HYNKEM PROKEŠEM

18.04.2012 11:12

ROZHOVOR - HYNEK PROKEŠ MFK F-M - 3 branky na videu !

Ve středu 11. dubna proběhl on-line rozhovor s autorem hattricku proti Brnu B HYNKEM PROKEŠEM.


Děkuji, že si přijal pozvání k rozhovoru na stránkách https://martinblahuta8.webnode.cz/ a na úvod několik otázek.
Jak se cítí střelec tří branek po utkání s Brnem B a panuje už u tebe nervozita před utkáním roku s HFK?

Cítím se dobře. Nervozita ne, spíš se těším. Mám rád zápasy ve kterých se o něco hraje.

Kolik tě stál hattrick do hráčské kasy?
Tak nebylo to málo, ale bohužel to zůstane jen v kabině :-)

Kabina dnes určitě bude rozhovor sledovat, od koho čekáš nejzáludnější otázku?
Určitě si to někteří nenechají ujít. Hodně nepříjemný se mi zdá být Jezdec junior :-)

Odpovídajícím na dotazy čtenářů se střelecky daří (ty tři branky a P. Soukup dvě), tak koho doporučíš na příští rozhovor?
Ano daří. Teď potřebujeme, aby se chytli i gólmani, takže třeba Ondra Prepsl.

Malý dotazníček
Narozen: 3. prosince 1986
Stav: svobodný (snad zadaný ale)
Fotbalový vzor: Ronaldo Luis Nazario de Lima
Oblíbený spoluhráč: Petr Soukup
Největší fotbalový úspěch a zklamání: Postup do 2. ligy s Hlučínem, 14 zápasů a 3 góly ve druhé lize – nic moc no…a zklamání bude, jak se letos nepostoupí do druhé ligy
Oblíbené jídlo, pití: Svíčková s houskovým knedlíkem, jemně perlivá minerálka

Ahoj Hynku, na jaký vstřelený gól nejraději vzpomínáš, jestli takový nějaký je?
Asi za Hlučín proti Spartě B. To chytal Švengr, ani si neškrtl.

Jak si to myslel v té předešlé odpovědi? Vzhledem k otázce si myslíš, že by to Ondrovi šlo lépe v útoku?
Spíš, že kdo tu byl, chytl pak formu. Na druhou stranu, Ondra minulý rok hrál jeden zápas v útoku a nehrál vůbec špatně. Je jen na něm, kde se cítí lépe.

Jak moc si Souky oddechl, že nemusel za trest na fotbal do Palkovic? Ten jeden gól by ti chytla i stará Blažková, co ty na to?
Tak určitě vzhledem k tomu, že neví, kde jsou Palkovice. Ono se to zdá, ty střely měly razanci i směr, ale v anglické lize by to asi chytali.

Čau, sleduješ fotbal v Kozlovicích? A jestli ano, co říkaš na boj v okresním přeboru?
Ahoj, trošku to sleduji. Hrají tam kamarádi z mládi i bratranec. Myslím, že chtějí zpátky do B třídy, tak jim držím palce, ať se jim to povede.

Ahoj Hynku! Mě se nemusíš bát, já ty otázky nemyslím špatně! Ze začátku bych se tě rád zeptal na pár základných otázek...
Jsi pravák nebo levák? (nějak jsem zatím nepoznal, kterou máš silnější)

V mládí jsem byl pravák, ale hraji fotbal dlouho, takže je to 50/50. Na tréninku se mi málokdy stane, že bych nedal levou gól.

Kdo je tvůj vzor?
Ronaldo Luis Nazario de Lima, a z českých se mi líbil Milan Pacanda..teď už ale moc ne.

Čeho bys chtěl ve fotbale dosáhnout?
Tak na anglickou ligu už to asi nebude, ale tu naši bych si s chutí určitě zahrál.

Myslíš si, že je pro tebe třetí liga maximum?
Určitě ne, když jsem hrál i výš.

Všiml jsem si, že hráváš většinou ve starých kopačkách. Je v tom nějaká pověrčivost, nebo jen bereš opotřebovanější kusy od kluků z kabiny?
Ne to ne, jen se o ně hezký starám, myji si je po každém tréninku, tak mi vždycky vydrží dlouho.

Jak bude vypadat program týmu před zápasem v Holicích? Kolik nás fanoušků očekáváš? Bude stačit alespoň remiza?
Program bude stejný, jako před každým jiným zápasem. My se všichni na něj moc těšíme a čekáme velkou návštěvu. Počítam, že tak 100 lidí přijede, těžko říct, to se uvidí v průběhu zápasu. Určitě tam jedeme bodovat.

Ahoj Hynku, co říkáš na to, že hrajete jeden z klíčových zápasu jara, ale vedení připravilo pouze jeden autobus? A ještě se zeptám, co říkáš na to, že po FM není moc velká reklama na fotbal, když se tu hraje o postup? Díky David.
Ahoj, nevím jak je to s těmi autobusy, to je spíš otázka pro vedení. My si všichni přejeme ať určitě dorazí co největší počet fanoušku. Ta reklama by na fotbal určitě mohla byt větší, myslím si, že se to do budoucna určitě zlepší.

Tak i pro tebe mám připravenou sázku. V domácím utkání s Baníkem B je povinnost zvítězit. Věřím, že i tentokrát se to podaří, a proto mám pro tebe i tvého parťáka z útoku jinou sázku! Pokud ani jeden z vás nedá v Olomouci a doma s Baníkem B gól, navštívíte utkání Palkovice – Lučina - příjímáš?! A jakou cenu v tombole bys chtěl vyhrát v Palkovicích?
Určitě přijímám. Tak asi tu slivovičku.


Copak vše děláš před zápasem a jaké máš rituály? Posloucháš muziku, nebo chodíš i dvě hodiny před zápasem do kabiny a protahuješ se? A když se ti OSOBNĚ nedaří, tak v čem všem vidíš chyby?
Tak před zápasem většinou relaxuji, odpočívám. Nemám žádné, tohle jde mimo mě. Hudbu si ale občas poslechnu. Tak vždy začnu u sebe, pořád si myslím, že jsem někdy moc zbrklý.

V jakém světovém jazyce bys dokázal odpovídat? Máš nějaké zájmy vyloženě mimo fotbal?
Tak nedělalo by mi problém odpovídat v němčině a ruštině. Odpověděl bych i v angličtině a italštině. Mimo fotbal to je historie, četba, filmy a přítelkyně.

Kdo má zatím nejlepší otázku, kdo získá ty dva lupeny?
Zatím nevím, potom si to přečtu dozadu, nejsem žena, nestihám dvě věci najednou.

Hynku, jakou si myslíš, že má úroveň česká liga? Diváci moc nechodí, koukat se na to nedá (viz. pohár Olomouc-Teplice)? Nemyslíš si, že se z fotbalu dělá moc velká věda? Dukla hraje, snaží se a jde to... A co říkáš na názor svazu "Fotbal pro lidi" a pak zavřou Bohemku, kde chodilo pořád 10 tisíc... Co si o tom myslíš?
Dnes je fotbal o taktice a běhání, není tam moc fotbalovosti. Kdo chce hrát fotbal, většinou na to doplácí (Dukla se mi líbí, má svůj styl hry, který hraje už delší dobu a dá se na to koukat). To je určitě škoda přijít o takové divácké zázemí jaké tam bylo.

Sázíš a jaká je tvoje největší výhra?
Někdy jsem si vsadil. Ale nic moc, tak nejvíc kolem té pětitisícovky.

Kdo z kabiny tutově sleduje dnešní on-line?
No myslím si, že se určitě dívá trenér.

Viděl si film Okresní přebor?
Ne, ještě jsem jej neviděl.

Co se ti na těchto stránkách nejvíc líbí a budeš je sledovat i v budoucnosti? Při spuštění diskuze hraje Frekvence 1, posloucháš tuto stanici? V odkazech můžeš najít i pořad Prostřeno - vaříš?
Líbí se mi právě on-line, určitě budu. Někdy si ji poslechnu, ano vařím, rád si udělám něco dobrého.

Která je ta šťastná?
No šťastná nevím, ale není odtud, je z Karvinska.

Souky napsal, jaká sestava by měla hrát s Brnem. Jaká by měla hrát sestava podle „trenéra“ Prokeše?
Prepsl - Švrček, Wozniak, Staněk, Literák - Biolek, Cesnek, Grussmann (Förster), J. Prokeš (Kostorek, Grussmann, Chýlek) - Soukup, H. Prokeš.

Kromě fotbalu chodíš taky do práce?
Byl jsem třikrát na brigádě od 17 let, takže mi práce určitě nevadí...

Tyká si někdo z hráčů s trenérem?
No tak já to určitě nejsem, myslím si, že nikdo, nebo aspoň ne přede mnou.

No a teď nám něco řekni o tvé budoucnosti. V den, kdy už nebude fotbalové cesty "dáal", co bude potom? Máš nějakou účelenou představu?
Chtěl bych mít svoje fitnes centrum, nebo v něčem podnikat. Vše se ale uvidí, snad to nebude tak brzy :-)

Jak si vás tady čtu klucííí fotbaloví. Co tak se přihlásit do soutěže Prostřeno? Vy všichni vaříte. Vaše ženy musí být šťastnééé! Měl bys odvahu jít do TV a vařit?
Tak jít do TV by mi určitě nevadilo, s tím vařením to je horší, chutná to totiž jen mě.

Ke kterému třetiligovému soupeři jezdíš rád na zápasy a kde se ti naopak hraje špatně?
Rád jezdím do Holic, jelikož jsem tam snad nikdy neprohrál. Špatně se mi hraje v Lišni.

Tak snad tam neprohraješ ani v sobotu...
Ta série bude pokračovat i po sobotě, věřím tomu.

Jak moc reálně vidíš FM vs. Baník OV.??? Co si myslíš, že je reálnější....postup FM, nebo sestup Baníku? Popř. jaké si myslíš, že to bude mít následky? (sestup Baníku, postup FM)
Tak tady tohle vidím hodně nereálně, i když my postoupíme, Baníček určitě nespadne. Podle mě to je teď 50/50. Sestup Baníku by určitě nebyl dobrý pro náš kraj. Zato postup Frýdku by měl určitě kladný vliv na fotbal v kraji, přilákal by navíc spoustu fanoušků do ochozů.

Co ti chybí ve FM za podmínky? Myslím tím regenerace, šatny, dresy, tréninkové centrum, zájem medií, atd.
Tak ve Frýdku si myslím, že jsou velice dobré podmínky kolem fotbalu. Rehabilitační linka se má myslím postupně dodělat, chybí nám pořád myslím černé dresy, ale Adidas je prý už poslal, tak snad dojdou letos. Zájem medií určitě vzroste po postupu do druhé ligy.

Koho tipuješ na mistra extraligy? Brno nebo Pardubice? A sleduješ hokej??
Hokej sleduji jen MS a olympiádu. Titul bych přál Kometě.

Chtěl bych se zeptat jak hodnotíte nové zimní posily...
Tak zatím je docela brzy na jejich hodnocení, jsou odehrané pouze tři zápasy. Až v dalších utkáních se ukáže, jestli jsou přínosem, tak, jako všichni tady. Svou kvalitu ale určitě mají.

Jaké uznáváš trenéry? Nebo co je pro tebe lepší…trenéři, kteří kříčí, prožívají, hecujou a někdy jim nervy utečou (viz. Martin Blahuta.), nebo klidnější trenéry, kteří mluví jen v kabině?
Tak já respektuji všechny trenéry, každý má to svoje no. Na mě asi platí to řvaní, jinak bych se někdy asi nepohnul.

Postoupíte do 2.ligy a ty dostaneš nabídku z MSFL, ale za lepší peníze a podmínek. Jak by ses rozhodl?? A co by rozhodovalo v tvém rozhodnutí?
Nevím, jaké by byly okolnosti, ale nemyslím si, že bych krom Frýdku chtěl hrát ještě za někoho 3. ligu.

Kde bys sis přál ukončit tvou fotbalovou kariéru? Teda kromě Realu a Palkovic.
Teď nevím, jestli myslíš Real Lískovec? No to fakt nevím, asi v Kozlovicích, nebo tam, kde budu zrovna bydlet :D

Je v týmu cítit velké napětí? Nebo zatím pohoda?
Určité napětí cítit je, ale spíš se na to utkání všichni těšíme.

Stal ses patronem tuším U9. Co by si kluci od tebe mohli vzít a naopak co bys jim chtěl předat ze svých fotbalových kvalit?
Tak tihle kluci musí dostat chuť do fotbalu, potřebují vidět kvalitu, proto tam s Michalem Hlaváčem jsme. Abychom jim něco ukázali a dali chuť se dál rozvíjet. Tak já jsem přes fotbalové myšlení a techniku, Michal zase zná trenér no

Hyňo, ještě jednou diky moc za tu sobotu! Ještě, že tě máme...
Není zač kluci, od toho tu přece jsem.

Hynku, kolují zvěsti, že jste teď dal tři góly a v dalších X utkáních budete na suchu. Co vy na to?
Nejsem Torres, věřím, že mi to tam bude pořád padat.

Hynku, myslíš, že si ten typ fotbalisty, co má dar od boha? Nebo sis to musel sám vydřít?
No tak takovým otázkám jsem se chtěl vyhnout. Věřím v Boha, tak snad od něj něco mám, ale jinak i dřu.

Co by pro tebe znamenalo více: vyhrát olympiádu nebo MS, popřípadě ME? A jaký byl tvůj největší osobní úspěch - buď sportovní, nebo životní? A jaká je tvá vysněná dovolená?
Určitě mistrovství světa, olympiáda, ME. Osobní? Maturita. Sportovní? Na ten stále čekám. Rád bych se někdy podíval na Maledivy.

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode