PETR SOUKUP MFK F-M

03.04.2012 12:54

 

On-line rozhovor s útočníkem P. Soukupem
 
Kde začala vaše fotbalová kariéra a jak jste ve Frýdku spokojen?

    Moje kariéra začala ve Velkých Losinách a ve Frýdku jsem zatím spokojen.

  
Vstřelil jste jediný gól Lipiny ve Zlíně. Nemohl jste jich vstřelit více?

    Je fakt, že jsem ještě jeden gól přidat mohl, ale balón mi utekl a nic z toho nakonec nebylo.

 
Přišli jste o vítězství tři minuty před koncem zápasu...jak moc to mrzí?

    No, mrzí to hodně, bo to bylo před koncem. Navíc z takové šance nešance, ale ta remíza je asi spravedlivá.

 
Teď na vás čeká brněnská Zbrojovka B a potom utkání roku s HFK. S jakým bodovým ziskem budete spokojen?

    Tak já doufám v šest bodů pokud chceme a my chceme postoupit. To potřebujeme vyhrávat.

 
Který frýdecký hráč je momentálně hráčem jara?

    Momentálně zatím asi Radim Wozniak odvácí co má, jinak musíme všeci přidat!!

 
Ahoj Petře, jak je prosím možné, že se nemůžete vůbec rozehrát, když jste měli takové úspěchy v přípravě? Proč ještě nenastoupil Jakub Teplý? Na sobotní zápas se moc těšíme, tak vám přejeme hodně štěstí a gólů....budeme mít po noční, tak ať neusneme...

    Sám nevím, čím to je. První poločas s Hlučínem byl ještě dobrý, ale druhá půle a zápas ve Zlíně se nám nedařilo. S klukama i trenéry to řešíme, tak snad se to už v sobotu ukáže i na hřišti a nikdo neusne. Jakub byl teď zraněný, ale určitě jak bude zdráv, šanci dostane.

 
Petře, jak byste zhodnotil zápas ve Zlíně, ve kterém jste byl suverénně nejlepším hráčem Lipiny?

    Zdravím Tome, no nevím jestli jsem byl nejlepší, myslím, že jsme hráli všeci pod své možnosti. Bylo to špatný celkově, moc špatný, ale věřím, že zabereme.

 
Ahoj Souki...kolik nasázíš Brňákům banánů?

    Ahoj, když dám jeden a bude znamenat tři body, budu spokojen, ale rád bych byl i za hattrick. 

 
Jaký byl váš nejlepší zápas v karieře?

    Nejlepší zápas v kariéře mě snad ještě čeká, teď mě zrovna nic nenapadá, ale asi to byl pohár s Brnem.

 
Čeho byste chtěl dosáhnout?

    Postoupit z Frýdkem do 2. ligy a pak si zkusit zahrát třeba i první.

 
Jaká asi bude účast frýdeckých fanoušků v HFK?

    Doufám, že jich přijede hodně. Je to pro nás důležitý.

 
Sledoval jsi zde na stránkách on-line rozhovory s M. Biolkem, M. Duhanem a posledně s kapitánem Staňkem?

    Jj sledoval, je to zajímavé.

 
Čekáte nějakou nepříjemnou otázku z kabiny? 

    To čekám určitě!!

 
Viděl jste utkání Baník - Plzeň?

    Sledoval jsem to, škoda, bod by si Baník za druhý poločas zasloužil.

 
Můžete nám fanouškům prosím přiblížit nové posily? Odkud jsou, jaké mají přednosti a potenciál? Díky za odpověď ...

    Tak přišel Slavo Molnár ze Slovenska - rychlý buldok, dříč. Já doufám, že nám pomůže nějakými góly. Pak je tu Maroš Schustrík, taky ze Slovenska - má dobré věci na tréninku, ale zatím je nedokázal přenést do zápasu. Věřím, že až se to podaří, budeme z toho víc těžit. Je tu také Boris Förster, ten přišel z Poruby - výborný technik, ale byl také zraněný, takže se do toho dostává, ale potenciál má velký. Erik Talián, ten přišel z Polanky - to je velký bojovník, nevypustí žádný souboj a myslím si, že půjde ještě nahoru. Musí se trošku zklidnit.

 
Ahoj...gratulace ke vstřelenému gólu, i když to nevedlo k vytouženým třem bodům...
 
Rád bych se zeptal, proč Petr Literák šel hrát v sobotu za juniorku a ve Zlíně hrál Jirka Prokeš místo něho... díky za vysvětlení...

    Ahoj, díky. No ale jak už jste psal, tři body nejsou, ale gól potěšil. Petr ve Zlíně nehrál, jelikož měl čtyři žluté karty. Takže aby nevypadl ze zápasového rytmu, šel hrát za béčko a dal i gól. Jirka je typický levý bek, tak šel hrát a myslím, že to zvládl.

 
Jak jste bral fotbal v okresní soutěži, když jste pomáhal při postupech?

   Bral jsem to tak, že jsem prostě chtěl okamžitě pomoci zpátky do divize, pokud jste teda myslel Losiny. Tehdy se podařilo vstřelit i nějaké branky, takže dobrý. 

 
Peťo, sleduješ na netu fans stránky a forum? A pokud ano - což doufám - dokážou tě spíše otrávit nebo nabudit?

    Občas se mrknu. A jak kdy, někdy to nabudí, ale někdy i otráví. Ale většinou co se tam píše je pravda, musíme brát i kritiku. Zvlášť po výkonech teď na jaře.

 
Narozen? Stav? Fotbalový vzor? Oblíbený spoluhráč? Největší fotbalový úspěch a zklamání? Oblíbené jídlo a pití?Zatím stačí, otázky se jen hrnou, tak ať nezdržuji. 

    13. května 1987, svobodný, Pavel Nedvěd, všichni z Lipiny, úspěch snad ještě přijde, ale jinak že si mě vybral Baník do akademie a zklamání? Že jsem se tam neprosadil do ligy. Jídlo - řízek s čímkoliv a cola.

 
Sledujete i play off hokejové extraligy? Koho favorizujete, že letos vyhraje titul? A co říkáte tomu, že hokejové zápasy extraligy mají mnohonásobně větší navštěvu, než fotbalové zápasy? V čem vidíte problém, že lidi nechodí na fotbal? Díky a ať se daří...

    Zrovna teď koukám a přál bych to Brnu, ale favorizuji Liberec. A co se týče té návštěvnosti? No, co k tomu říct...je to smutné, ale ten fotbal tady není tak kvalitní a myslím, že na extraligu také moc lidí nechodí. Spíš až na ty play off zápasy. Problém vidím v tom, že ti naši nejlepší hráči ve fotbale odchází, zatím co do extraligy se ti nejlepší vrací a pak stoupá úroveň.

 
Péťo, jaký čas by vám vyhovoval více pro domácí zápasy? Myslíte, že by se tady někdy našlo tolik sponzorů, aby se hrála 1. liga?

    Tak já se přiznám, že mě vyhovuje čas, který hrajeme. Tedy sobota v 10.15 hodin. Já osobně bych neměnil, ale co je lepší pro fanoušky, nevím. A co se sponzorů týče, myslím, že na ligu by se někdo našel, i když to není v dnešní době vůbec jednoduché. A hlavně nejsme zatím ještě ani ve druhé lize.

 
Nejlepší hráč s kým jste kdy hrál? Nejlepší hráč proti komu jste hrál?

    Nejlepší Radim Wozniak, Zdena Opravil a Martin Lukeš - s kterýma jsem hrál a nejlepší proti komu? Teď mě nikdo nenapadá. Možná Kotůlek ze Sigmy. 

 
Ahoj Petře, mám tady pár otázek. 
Ve Zlíně šlo slyšet/vidět pár neshod mezi stoperskou dvojicí a O. Kostorkem. Byl tohle důvod jeho střídání?

    Ne ne, nebyl důvodem. Bylo to, že se Kosťovi nedařilo, byl trošku nemocný.

 
Jak se těšíte na zápas v HFK? Bude to mít pro váš zvláštní náboj, když jste tam měl před sezónou odejít?

    Tak těším se hodně a trošku zvláštní to bude. Zvláště po tom, co se tam událo, ale jinak doufám ve tři body.

 
Kdo je nejrychlejší z kabiny?

    Pokud je myšleno na hřišti, tak asi já. A pokud myslíte to, co myslím já, tak já a Keksík.

 
Kdo je nejpomalejší?

    Nejpomalejší je rozhodně Hynek (Prokeš).

 
Sestavte sestavu Lipiny v nasledujícím utkání proti Brnu, tak jak byste to poskládal vy kdybyste mohl :) Díky ENEM DYM

    Prepsl - Švrček, Staněk, Wozniak, Literák - Biolek, Talián, Grussmann, J. Prokeš - H. Prokeš, Soukup.

 
Kdyby jste zbohatnul natolik, že byste si mohl koupit co chtěl....byl by to nějaký prosluněny ostrov a nebo nějaký klub?

    Kdyby to šlo, tak obojí. Vždycky po náročné sezoně bych si jel na ten ostrov odpočinout a vzal s sebou pár masérek Irenek :-)

 
Petře, máte v klubu dostačující regeneraci? Myslím tím vířivku, bazén, saunu, posilovnu, odpočinková místnost...nebo vám osobně něco chybí a mělo by se ještě něco doplnit? 

    Davide, no já osobně si myslím, že by rege mělo být lepší. Máme jen bazén, posilovnu a maséra Pavla, na kterého je toho dost. Ale zvládá to. I proto si myslím, že nás je někdy až moc zraněných, ale mělo by to být už tenhle, nebo příští rok lepší. Až se bude stavět nová budova, tam by mělo být už vše. Ono se to nezdá, ale ta rege je dost důležitá!

 
Když trénujete každý den, tak to dojíždíte z Velkých Losin, nebo bydlíte někde poblíž Frýdku? A jak to má s dojížděním  Radim Wozniak? 

    To ne, z Losin je to daleko. Bydlel jsem v Ostravě, teď už půl roku bydlím místo Milana Kerbra v bytě kousek od stadionu. Radim dojíždí s klukama z Ostravy, jezdí jich víc, tak se střídají s auty.

 
Jak se vám líbí stránky pro on-line rozhovor a koho byste doporučoval na příští on-line z kabiny?

    Líbí se mi moc, baví mě to číst i teď odpovídat. Já bych doporučil Hynka Prokeše.

 
Viděl jste film Okresní přebor?

    Film ještě ne, ale chystáme se na něho se Švrkem. Asi ve středu, ale seriál byl super. Přesně můj humor.

 
Rozhodne o postupujícím do 2. ligy utkání HFK - FM a byl se trenér Machala na vás ve Zlíně dívat?

    Nemyslím si, že rozhodne zrovna tento zápas. Poté ještě bude hodně kol, navíc dobrou formu má teď Sigma B. Každopádně platí, že když vyhrajeme všechny zápasy, jsme tam. A jestli se byl trenér podívat, nevím. Ale myslím si, že ne.

 
Myslíte, že tento rozhovor s vámi někdo z HFK sleduje?

    Myslím, že u toho bude sedět hodně Olomoučáků no...

 
Ptal jsem se už i Martina Blahuty., zeptám se i vás. V mládeži jsou povoleny střídavé starty hráčů (z nižší do vyšší soutěže). Myslíte si, že by to prospělo i v mužské soutěži? (dorostenec do nižší mužské soutěže?) Třeba hráč do 20 let by takto střídavě mohl hrát...??

    Možná, že jo. Aby si pomalu zvykal na mužský fotbal, bo to je fakt něco jiného, než dorost. Za pokus by to třeba stálo.

 
Radim Grussmann byl zraněný, že zatím jen stále střídá? V zimě byl na soustředění s druholigovou Opavou na Bečvách, takže by měl mít nejlepší fyzičku, ne?  Kdo má vlastně u vás nejlepší fyzičku? Jinak hodně štěstí s postupem. Navíc si myslím, že černým koněm je juniorka Sigmy, i když se tam soustředí spíše na udržení jejich áčka, tak stále sbírá body a vůbec nevadí, že omlazuje kádr každý půlrok, kdy starší hráči odcházejí spíše do okolních klubů. Myslím, že se vám na ně dokonce i moc nedaří, tak hodně štěstí!!!

    Radim byl zraněný, měl něco s úponem a pak s kotníkem, ale už se do toho dostává a já věřím, že bude co nejdříve už hrát a pomůže nám na hřišti. Ta fyzička mu teď trošku chybí, nedělal nic asi tři týdny. Nejlepší ji mají Švrk a Péťa Literák. Jj, úplně s vámi souhlasím. Sigma bude těžký oříšek, no mají výborný kádr, plno mladých a nadějných kluků. Navíc, jak jste říkal, se nám na ně nedaří, ale už jsme tam urvali body v minulosti, takže se to budeme snažit zopakovat.

 
Petře, co říkáte na hru Atletica Bilbaa? A zamlouvá se vám, že v nominaci mají jenom španelské hráče a není tam žádný cizinec? (pozn. ten stoper z Venezuely je také Španel)

   No, jelikož s nimi vypadl i Machester, tak asi budou mít svou kvalitu. Ale jinak je nějak nesleduji a pokud jím to šlape i se Španělama, což šlape alespoň teda v EL, tak v tom nevidím problém. Asi nemají na cizince peníze. 

 
Kdo vyhraje ligu, 2. ligu, MSFL, LM, EURO?

    Liberec, Ústí n. L., FM, Barcelona, Nizozemsko.

 
Sázíte a jaká je vaše největší výhra?

    Někdy si vsadím, ale po posledních dvou lístcích už na to nemám nervy. Takže včerejškem jsem skončil. Sázím jen tak za 50 Kč a nejvyšší výhra byla asi 5 tisíc, ale to už je dávno.

 
Jaký máte názor na menší města-vesnice ve velkém fotbale? Třeba kolem Prajzké to zkoušeli Jakubčovice, Fulnek a Hlučín. Nyní jen Hlučín se ještě drží, ale je otázka, jak dlouho to pan Kot dokáže dotovat. Opustil byste třeba Frýdek (kde je podpora města) s vidinou lepší smlouvy a vyšší soutěže v takovém klubu s tím, že tam je riziko, že za rok si třeba budete muset hledat nové angažmá? Nyní se v divizi postupně začínají podobně chovat Orlová a Prostějov.

    Názor na to nemám žádný, pokud někdo ty peníze má a dá je do fotbalu, tak mě osobně je jedno jestli pojedu do Jakubčovic, Fulneku, nebo kamkoliv jinam. A Frýdek opouštět nechci, líbí se mi tady a pořád doufám v tu druhou ligu, ale pokud by se to nepodařilo a mě se dařilo a přišla lepší nabídka, tak bych o ní přemýšlel. Bude mi už 25, a to už není moc času ještě si zkusit zakopat lepší soutěž, ale zatím jsem tady a v ten postup věřím. Pak není proč odcházet jinam.  

 
Jste pověrčivý? Třeba na číslo? Martin Blahuta by bez 8čky na zádech ani nenastoupil. Co je pro váš před zápasem nejdůležitější? Strečink? Muzika? Procházka? Nebo něco jiného? Děkuji...

    Pověrčivý nejsem, ale teď jsem si ve FM zvykl na číslo 9, tak bych o něj nerad přišel. Jinak já strašně miluji muziku, takže ta určitě před zápasem musí být, hlavně rock Iron Maiden, Guns n´ Roses, atd. Starší věci.

 
Ahoj Petře, spousta fanoušků si všimla, že se náramně podobáte brněnskému matadorovi Richardu Dostálkovi. Je to tedy váš vzor, nebo je podoba čistě náhodná? Díky za odpověď.

    Je to podoba čistě náhodná a navíc Ríša je zrzek. 

 
Otázka z minulého týdne: Kdo Ti nejvíce pomohl ve Tvé kariéře?

    Tak nejvíce asi otec, bo mě vůbec k fotbalu přivedl a pak pan Zemba. Vyhledával talenty po Jesenicku a mě se zadařil zápas a tím jsem se dostal do Baníku. No a tam určitě trenér Gibala, který se o mě ve 14 v Ostravě staral. Co jsem potřeboval, šel jsem za ním.

 
Jakou máte v Lipině smlouvu a chodíte mimo fotbal i do práce? Čím se budete živit po konci kariéry? Láká vás treneřina? Díkes za odpovědi a polepšete se, s Brnem to musí být jednička. 

    Smlouvu mám asi jako ostatní tady, nebo alespoň doufám. Do práce nechodím, zatím. A čím se budu živit? To zatím nevím, láká mě jet někam do světa, uvidíme. Trenéřina mě zatím neláká, ale říkám zatím. Třeba mě to v budoucnu chytne. Musí, to máte pravdu, budeme makat!

    
Máš rád hudbu, co říkáš na tuto píseň  ?

    Tak Kája Zich to je klasika je výbornéj a píseň taky !

 
Máš rád tanec, dcera koučuje taneční skupinu FUNKY BEAT, nemohla by tě zařadit do sestavy, viz ukázka z palkovické haly - 7.4.2012 !

     Jako na takové tančení jsem poleno , já mam svůj styl, který se da těžko naučit !

 
Blíží se 22:00, proto pokládejte poslední otázky !
Děkuji ti Petře, že si fanouškům 3 hodiny odpovídal na jejich otázky. Budu rád, když tyto rozhovory přispějou k dobré náladě v kabině ! Mám pro tým hec před utkáním s Brnem, pokud byste nevyhráli ( jsem ale přesvědčen že to dáte ) tak za trest přijedeš do Palkovic na utkání OP Palkovice : Bukovec, tam by si alespoň mohl vyhrát jednu z 8 cen ve slosovatelných zpravodajích ! Příjmáš sázku ?    

    Já děkuji za pozvání bylo to fajn!Sázku příjmám,ale doufam že do Palkovic nebudu muset, že jsem prohrál ,ale přijedu se třeba jen tak podívat na fotbal, to by znamenalo v sobotu s Brnem 3 body !

 

 

 

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode