ROZHOVOR - JAKUB TEPLÝ HRÁČ ÚSTÍ NAD LABEM

28.04.2014 20:33
Rozhovor s Jakubem Teplým – hráčem Ústí nad Labem
 
 
 
Lipina i díky tvým 10 brankám v MSFL postoupila do vysněné FNL,nelituješ toho,že si z mateřského klubu odešel do Jihlavy ?
Trošku mě to zamrzelo,ale rozhodně toho nelituju že jsem přestoupil do Jihlavy kde jsem okusil úroveň GL.
 
V Jihlavě si především střílel branky v juniorské lize,kolik jich bylo a jak bys porovnal juniorskou ligu s FNL ?
Bylo jich přesně řečeno 14 branek,ale mohlo to být daleko víc..Juniorská liga oproti FNL se nedá srovnávat,spíš bych juniorskou ligu přirovnal k MSFL,je to na podobné úrovni akorát je o něco rychlejší než MSFL. Ve FNL jak rychlostí tak hlavně důrazem se to už skoro rovná GL akorát že to není tak takticky svázané jako GL.
 
Nakouknul si i do ligy,kolik si odehrál utkání a jak na tebe ligová atmosféra zapůsobila ?
Utkání v GL jsem jich stihl odkopat 7 a hned v mém prvním ligovém startu v Teplicích,kde jsem nastoupil v 80 minutě a v 86 minutě se mi podařilo střelit svoji první ligovou branku,ale většinou jsem nastupoval na posledních pár desítek minut,akorát jedno utkání jsem odehrál 60 minut proti Baníku Ostava,ale většinou jsem hrál v poháru.
 
Jak došlo k hostování v Ústí nad Labem a proč si se neudržel v ligovém kádru Jihlavy ?
K hostování došlo po porazení s manažerem,rodinou a přítelkyní.Mluvil jsem s panem Radou a ten mi řekl že bych nastupoval na pár desítek minut a že pro mě jako mladého hráče je důležité abych pravidelně hrával.
 
Neuvažoval si o hostování ve Stovkách?
Na Lipinu nepřišla vůbec řeč,akorát mi říkal hlavní adepty co přicházejí v úvahu,kde jsem si mohl vybrat mezi:Bánskou Bystřicí,Vlašimí,Třincem a Ústí nad Labem
 
Sleduješ dění v Lipině a si s někým v kontaktu ?
Lipinu samozřejmě sleduju a sem tam si napíšu s pár hráčema.
 
V sobotu nastoupíš proti MFK F-M, jaký to bude pocit a jakou pozici máš v týmu Ústí ?
Bude to samozřejmě specifický pocit nastoupit proti svému mateřskému klubu..Právě v Ústí mám pozici jinou než na kterou jsem zvyklý,ale musím se s tím poprat a vše zvládnout co ode mne trenéři očekávají
 
Jaký očekáváš průběh utkání,jaký výsledek a jak se těšíš na setkání s bývalými spoluhráči ?
Doufám že průběh utkání bude v naší režii a doufám že se nám podaří vstřelit víc jak jednu branku a vyhrajeme.Jak pro každého hráče co nastoupí proti svým spoluhráčům,co s nimi hrával to bude motivace se ukázat.
 
Už se s tebou trenér radil a vyzvídal informace o hráčích Lipiny ?
Trénink máme až odpoledne,takže zatím nepadlo o zápasu s Lipinou jediné slovo.
 
Netáhne tě to blíž domovu a jak si v Ústí spokojen ?
V Ústí se rekonstrujuje teď stadion takže s podmínkama to není ideální,ale já tady nepřišel kvůli podmínek,ale kvůli tomu abych pravidelně hrál a nasbíral zkušenosti co mě jako mladému hráči chybí
 
Co by si vzkázal frýdeckým hráčům a fanouškům ?
Nečeká Vás tady v Ústí nic lehkého.Budete se muset hodně snažit abyste si odvezli alespoň bodík.
 

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode