ROZHOVOR - ONDŘEJ PREPSL MFK F-M

25.04.2012 15:28

 

ONDŘEJ PREPSL - MFK F-M
 
 
Ondro děkuji, že jsi přijal pozvání k rozhovoru. Zřejmě to jde týmu k duhu, všichni pozvaní vstřelili během jara branku a ty jsi udržel proti Baníku B čisté konto! Tak kdo z týmu potřebuje vstřelit branku a koho teda doporučíš do dalšího on-line rozhovoru?
Já děkuji za pozvání :-) Tohle čisté konto byla spíš zásluha kluků, kteří nepustili Baník do žádné šance. K příštímu online rozhovoru bych doporučil Michala Švrčka, který čeká na gól od žáčků.
 
Zase malý dotazníček:
1. narozen:    17. února 1988
2. stav:    ženatý
3. fotbalový vzor:   žádný vyloženě vzor nemám, ale spousta brankářů se mi líbí (naposledy Jiří Hlaváč z Baníku B)
4. oblíbený spoluhráč:  to je těžké, výborný vztah mám například s Lužasem, ale vycházím dobře se všemi spoluhráči
5. největší fotbalový úspěch a zklamání:   asi že jsem byl v mládežnickém výběru reprezentace a také pohárové utkání se Spartou Praha...a zklamání? Asi každý gól, na kterém mám nějaký ten podíl
6. oblíbené jídlo, pití:   všechno - Sprite
 
Kdo vyhraje ligu, 2. ligu, kdo spadne z ligy, MSFL, LM, EURO?
Vyhraje Liberec, druhou ligu Brno. Spadnou Bohemka se Žižkovem. Z MSFL postoupí Lipina, LM vyhraje Barcelona a Euro Španělsko.
 
Sázíš a jaká je tvoje největší výhra?
Nesázím. Naposledy jsem sázel asi před pěti lety a vyhrál jsem 600 Kč.
 
Kdo z kabiny tutově sleduje dnešní on-line?
Švrk, Hynek a Lužas.
 
Viděl jsi film Okresní přebor?
Ještě ne.
 
Ahoj Ondro, jaký brankář se ti libí nejvíc svým stylem chytání? Mi se líbí Valdes z Barcelony, hlavně jeho hra nohou. Jaké si myslíš, že jsou tvé největší přednosti a naopak slabiny? Děkuji za odpovědi a mnoho dalších nul v bráně. 
Líbí se mi Casillas.....Valdes se mi také líbí, jeho hra nohou je vážně skvělá, ale Iker je myslím o chlup před ním. Přednosti? Myslím, že celkem zvládám situace jeden na jednoho a slabiny...myslím, že aktuální slabinou jsou momentálně centrované míče (tam mám velké rezervy)
 
V čem je lepší Ondřej Prepsl než Martin Lužný?
Těžká otázka...Myslím, že jsme na tom stejně. O tom, že chytám, rozhodla příprava, tam se mi hlavně na soustředění v Brumově dařilo, teď záleží jen na mě a mých výkonech jak dlouho v bráně zůstanu.
 
Určuje pořadí brankářů Svatopluk Schäfer nebo má hlavní slovo Milan Duhan?
Rozhoduje trenér Duhan.
 
Jaké jsou tréninky s panem Schäfrem?
Tréninky jsou určitě super. Trenéra Schäfera znám už z Baníku a určitě mě i Martinovi může hodně pomoct.
 
Kdo si myslíš, že je momentálně nejlepší brankář 1. ligy a MSFL?
Tak v lize Bičík z Liberce a Hruška z Příbrami, o brankářích MSFL moc přehled nemám. 
 
Nemáš třeba obavu, že v případě postupu by se mohl klub poohlédnout po zkušeném gólmanovi?
Tohle záleží na mých výkonech na jaře, popřípadě také i Martinových.
 
Ahoj Ondro, vzpomeň si na letošní sezonu a jmenuj svůj nejlepší zákrok(y) a naopak největší chybu(y)...
 Největší chyba byla jednoznačně teď s Brnem B a nejlepší zákrok, spíš nejdůležitější, v poslední minutě na HFK, tam jsem měl i dost štěstí. 
 
Jak vzpomínáš na brankařské treninky s Františkem Schmuckerem? 
Na trenéra Schmuckera vzpomínám velice rád, trénoval mě asi devět let a jeho smrt byla pro mě velkou ranou. Byl to skvělý trenér a úžasný člověk...
 
Kde začala vlastně tvoje kariéra, kolik si zažil trenérů a kterého řadíš nejvýše?
Vyrůstal jsem od mala v Baníku. Trenérů jsem zažil spoustu, nejvýše řadím Srníčka, Schäfera, Schmuckera a Kulu. 
 
Situace v tabulce vám velí vyhrát i na půdě rezervy Sigmy, podaří se to?
S ničím jiným, než s cílem vyhrát tam, jet ani nemůžeme. Takže věřím, že se to podaří.
 
Jak moc si sledoval nedělní utkání vašich největších konkurentů?
Byl jsem v práci, ale sledoval jsem to na on-linech.
 
Jak by postavil sestavu na Sigmě "trenér" Prepsl?
Vítěznou sestavu bych neměnil.
 
Jak moc se chtělo hroťákům Soukupovi a Prokešovi na fotbal do Palkovic za prohranou sázku a dělala si z nich kabina ......?
Poprvé si to uvědomili při děkovačce, brali to jako samozřejmost a hlavně doufali, že něco vyhrajou v tombole a kabina to nějak neřešila.
 
Ahoj, předem přeji hodně štěstí na Sigmě, kde to bude určitě stejně těžké a důležité jako v Holici...
Dojíždíš do Frýdku? jestli ano, zůstaneš někdy ve Frýdku a zajdeš někde sednout s klukama? 
Ahoj Davide, děkuji....s klukama z Frýdku si chodím sednout jen když máme týmové akce. Občas zajdeme sednout ostravská část kabiny.
 
S kým sis více rozuměl? S Dittertem nebo Lužným? Oba spojili svou kariéru s Janovicemi, za pár let tam třeba skončíš i ty...
Rozumím si s oběma, ale bližší je mi Lužas.... To, kde skončím, nevím, je možné, že i mě Janovice neminou.
 
Kterého obránce z celé tvé kariéry by sis přál mít vždy před sebou na hřišti? (třeba nynější zkušený R. Wozniak nebo ještě z dorostu J. Zawada :o)) ... to samé záložník a útočník...)
Pár zápasů jsem hrál i s Reném Bolfem, tak asi s ním. Záložník - asi Mičola a útočník Necid.
 
Kdo z tvých spoluhráčů z mládí to mohl dotáhnout nejdále (bohužel něco nevyšlo) třeba S. Cabák mě napadá. A kdo to naopak dotáhl nejdál?
Takových je bohužel dost a ta jména už ti dnes nic neřeknou...a nejdál to asi dotáhl Mičola.
 
Ahoj Ondro, chtěl jsem se tě zeptat jestli jsi ještě fanoušek Baníku? Co říkáš na jeho výsledky? A ještě tak tři nuly a myslím, že tě vemou zpět, hmm.
Jsem velký fanoušek Baníku a vždy budu...výsledky i výkony mě teď hodně štvou a doufám, že se to brzo obrátí.....těch nul by muselo být daleko víc.
 
Zdarec, gratuluji k nule, kolik jich letos máš?
Bohužel, ty nuly se dají počítat na jedné ruce.
 
Jak jste oslavili výhru s Baníkem?
Výhru jsme nějak neslavili, ale nás kluky z Ostravy bude výhra v kabině něco stát.
 
Jakou školu máš za sebou? Kde bydlíš? Něco z osobního života?
Mám sportovní gympl, bydlím v Ostravě s manželkou, se kterou snad bude v nejbližší době nový přírůstek do rodiny.
 
Ahoj Ondro, chci se zeptat, proč byl po příchodu pana Duhana přeřazen Patrik Ostrák (Ozy)? Prý si hodně rozuměl s klukama, ale nebyl prý velký oblíbenec trenéra. Je to pravda?
Myslím si, že Oz je jeden z nejtalentovanějších hráčů ve Frýdku, dostal už dost příležitostí, ale zatím žádnou nevyužil...
 
Ahoj Ondro, viděl jsi dnešní fotbal a první gól Sigmy? Byl to faul nebo ne?? A co si myslíš o zakrocích, když brankář vyskakuje a hráč jde do hlavičky, většinou to býva faul hráče, jaký máš názor ty na tyto situace? Díky
Viděl jsem to a myslím, že to byl jasný faul... Komentátor sice říkal, že tam měl jít Sňozík důrazněji, ale já si myslím, že když skáčeš z místa, tak tam moc důrazně jít nejde a hlavně Ordoš šel jen do brankáře, bez snahy hrát balón... Takže si myslím, že by tyhle situace, hlavně v malém vápně, měly být posuzovány jako faul...
 
Kde očekáváš že HFK ztratí body?
Myslím si, že HFK už není tak suverénní jak bývalo, takže může ztratit kdekoli.
 
Když sleduju anglickou ligu tak tam gólmani kopou výkopy až na 16ku soupeře a ty sotva na půlku: To je to takový problém?
Ahoj Tomáši, v anglické lize mají asi lepší balóny a kratší hřiště. 
 
Ahoj Ondro, chci se zeptat, komu budeš fandit příští sezonu, až Baník přijede do Frýdku na mistrovské utkání??? 
Samozřejmě Frýdku, ale věřím, že Baník bude nadále v první lize a Frýdek bude porážet Bohemku.
 
Jakou dobu strávíš denně u internetu?
Celkem dost času...
 
Co se ti nejvíce líbí na těchto stránkách? - urči pořadí 1.-3.
Líbí se mi, jak často se aktualizují. Dále, že jsou zde i onlajny ze zápasu z Palkovic a samozřejmě on-line rozhovory.
 
Zachrání trenér Látal Baník? Jak by vypadal zápas 2. ligy Baník - Frýdek?
Věřím, že zachrání, i když to bude mít velmi těžké...Jak jsem řekl, věřím že takový zápas nikdy nebude, ale myslím, že pokud by se odehrál teď při rozpoložení obou týmů, tak by jsme měli velkou šanci uspět...
 
Zdravím tě, delší dobu tě sleduju a moc se mi líbíš. Kdysi jsme o tebe měli zájem a málem to vyšlo, tak co ty na to, spojení v létě Polanka-Ondra Prepsl?
Díky, já pořád věřím, že v létě budu chytat druhou ligu ve Frýdku!
 
Jako každý hráč má sen hrát pořádnou ligu za pořádné peníze a před plným stadionem. Kde si myslíš, že nastala ta chyba, že jsi skončil "jen" ve F-M?? Myslíš, že ještě něco přijde?? Děkuji
Sen, že budu hrát pořádnou ligu za pořádné peníze se už rozplynul. Těžko říct kde se stala chyba, myslím, že jsem vždy fotbalu dával vše, co jsem mohl, tak asi chybělo víc talentu...
 
Jakou střední školu popř. i vysokou jsi vystudoval?
Sportovní gympl.
 
Oblíbená hudba?
Žádný vyhraněný styl nemám, poslouchám Helax a Evropu 2.
 
Živíš se ještě něčím krom fotbalu?
Mám ještě brigádu.
 
Měl jsi v mládežnické nebo v mužské kategorii nějaké zajímavé nabídky na přesun jinde?
Nikdy jsem žádnou vyloženě zajímavou nabídku nedostal.
 
Oblíbené jídlo, pití?
Mám rád jídlo jako celek...Sprite.
 
Jak často chodíš do posilovny či individuální trénink?
Do posilovny nějak často nechodím, jen v rámci tréninku s mužstvem. Individuální tréninky navštěvuju pravidelně.
 
Největší kamarád z kabiny?
Lužas a Švrk.
 
Trenér, který si myslíš, že ti nejvíc dal?
Každý trenér mi dal něco.
 
Navštívil jsi nějakou prestižní zahraniční soutěž?
Byl jsem na utkání West Ham - Chelsea.
 
Tvoje sny do budoucna, či představa, jak fotbalová, tak i mimo něj?
Tak nejbližší sen je postup do 2. ligy s Frýdkem a mimo fotbal mít zdravou a šťastnou rodinu.
 
Slyšel jsem, že jsi minulý, či předminulý rok, krátce trénoval ve F-M někoho? Je to pravda? A když tak jak se ti to líbilo a jak jsi byl se svěřenci spokojen... A chtěl by ses věnovat po konci kariéry trénování ?
Děkuji....trénoval jsem dorostenecké brankáře, hodně mě to bavilo, kluci byli a jsou šikovní, trénovali poctivě. Možná tak trénovat brankáře, na celý tým bych si asi netroufl.
 
Zdravím pane Prepsl. Kdo je u vás "šampón", který o sebe pečuje a rád se oblíká? Je jich víc? :D A kdo má nejbláznivější a nejlepší styl podle tebe? Díky, hodně štěstí v boji o postup, věříme Vám!
Ahoj, díky moc,...tak nejvíc o sebe dbá asi Hynek a Grussi a zajímavý styl oblékání má třeba Boris Förster, ten se v tom hodně vyžívá. 
 
Jaký je tvůj nejoblíbenější mančaft a který hráč?
Baník, ze zahraničních Barcelona...líbí se mi Messi.
 
Odkud pocházíš?
Z Ostravy. 
 
Chodíte se spoluhráči oslavovat večer výhru? (patří to k tomu v jakékoliv soutěži)
Se spoluhráči posedíme po každém domácím zápase na stadioně a potom se každý rozejde za svými rodinami, jiné je to ale po posledním zápase, to máme tzv. závěrečnou a pořádně oslavíme celou sezonu.
 
Ondro, sleduješ i hokej?? A koho tipuješ na letošní mistry světa?? A co říkáš tomu, že Jágr je pořád top hráč? A zeptám se, kdybys nebyl fotbalista, co bys dělal za sport? (kde by ses viděl ? :-)
Hokej sleduju okrajově, tipuju Kanadu. Jágr je top hráč, protože ke svému obrovskému talentu přípojuje ve svém věku i nevídanou pracovitost, maká na sobě víc než ostatní, proto může i ve 40 letech podávat takové výkony. Hodně mě baví tenis, takže asi tenista.
 
Jaké sporty sleduješ krom fotbalu a které provozuješ?
Jsem sportovní maniak, takže téměř všechny a hraju hlavně tenis.
 
Oblíbená značka sportovní a modní?
Pepe Jeans, Nike
 
Dal jsi někdy gól v zápase?
Bohužel ještě ne.
 
Jak jsi spokojen se zázemím ve Frýdku?
Ještě zlepšit rehabilitaci a budou tady nadstandardní podmínky.
 
Kde myslíš, že byste potřebovali posílit? Na jakém postu?
Myslím si, že tenhle tým má velkou budoucnost, takže nejvíc nás posílí čas.
 
Oblíbená značka auta, jaké máš?
Mám rád německá auta, hlavně Audi. Já mám Škodu Superb.
 
Tvá výška?
191 cm.
 
Co si myslíš o mládeži ve F-M?
S mládeži se ve FM pracuje na dobré úrovni, každý rok, co tady jsem, vyšel z dorostu nějaký šikovný hráč.
 
A ještě se zeptám, dokázal by sis sám sebe představit jako rozhodčího? A kdyby ano, jak by jsi snášel, že víkend co víkend by ti nadávali do všeho možného a ještě bys týden o sobě četl na web stránkách. Myslíš, že věta od ženy "Miláčku, pískal jsi dobře" by tě motivovala do dalšího zápasu?  
Rozhodčí to mají hrozně těžké. Já bych asi nesnesl to, aby mi někdo nadával. Nemám ani povahu na to, abych mohl být rozhodčí, jsem celkem nervák. Mě věta "Miláčku, chytal jsi dobře" motivuje do dalších zápasů, ale nevím jak by to bylo s pískáním.
 
Ahoj, všimáš si mladežníků? Jsou tu nějací, kteří si myslíš, že mají velkou šanci, potom až budou věkem na to připraveni, jít do áčka k vám? Máš konkrétní některá jména?
Znám kluky z nejstaršího dorostu a třeba Jarda Juříček je hodně šikovný.
 
Musíš si držet svou váju nebo kilčo tam kilčo sem se moc neřeší?
Na svou váhu si musím dávat pozor, i když mi to dělá někdy problémy.
 
Jaký nejhloupější gól jsi v kariéře dostal? 
Asi od Grussiho ještě když hrál za Baník B u nás ve Stovkách, z toho jsem vážně pár nocí nespal.
 
Který, tvůj spoluhráč z mládí to nejdál dotáhl?
Asi Tomáš Mičola.
 
Byl jsi v mládežnické reprezentaci, zápasy?
Ano byl, v U19. Chytal jsem dva zápasy proti Dánsku a Severnímu Irsku
 
Jak jsem četl, jsi patronem U16? Můžeš mi to vysvětlit, co máte za úkol, či co máte dělat? 
Ano, jsem patronem U16, naším hlavním úkolem je kluky motivovat, sem tam si s nimi zatrénovat, aby na sobě pracovali a měli šanci dostat se do áčka, nejdůležitější je ta motivace.
 
Máte dostatečný komfort při přesunech na venkovní zápasy?
Ano, není si na co stěžovat.
 
Byl jsi někdy vyloučen?
Naposledy v dorostu...tuším na Kladně. 
 
Jaký máte hráčský sazebník?
Jediné, co řeknu, že ke mně je sazebník až moc krutý. 
 
Sleduješ okolní soutěže? Třeba nejvýš z nejbližších je Lískovec...
Lískovec určitě sleduju, buď přímo přes Šrámu nebo přes pana Františka.
 
Pry vy baníkovci jste všeci namyšlení?
To si nemyslím, ve Frýdku je asi deset kluků, co prošli Baníkem a žádný takový není.
 
Jak jsi spokojený z pohledu brankáře s novým míčem Tango 12?
Zatím s ním moc velký kamarád nejsem.
 
Martin Blahuta  
On-line rozhovor Ondrou Prepslem končí - moc ti děkuji za čtenáře i za sebe !A teď ta sázka - pokud prohrajete v Olomouci, tak mi pokosíte s Michalem Švrčkem zahradu ( u restaurace SAUNA ) a pokud vyhrajete tak vás v pondělí 30.4. na zahradě pozvu na kafe.
Ještě jednou dík a hodně štěstí v další kariéře !
Se sázkou souhlasím, jen to datum bychom ještě dořešili !
Děkuji za pozvání, snad jsem všem dostatečně odpověděl. Věřím, že do posledního kola budeme fanouškům dělat jen radost a potom společně oslavíme postup !
 
 
 
 
 
 

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode