ROZHOVOR S LUKÁŠEM TOBIÁŠEM

01.09.2017 14:51

ROZHOVOR S NEHRAJÍCÍM KAPITÁNEM LUKÁŠEM TOBIÁŠEM

Lukáši před sezónou tě kluci i realizační tým zvolili kapitánem týmu, jaký si z toho měl pocit?

Moje pocity byly zprvu smíšené. Že jsem dostal důvěru většiny týmu, toho si cením a jsem rád. Já osobně jsem na tuto pozici volil Jana Ermise, který má dobrý přístup k fotbalu. Myslím si, že už fotbalově dozrál a měl by převzít roli lídra týmu.

Jak probíhala letní příprava, odehráli jste nezvykle hodně přípravných utkání, celkem šest. Jak teda hodnotíš letní přípravu?

Příprava byla velmi zajímavá a kvalitní. Řekl bych, že nejlepší za několik posledních let, co zde na Hukvaldech hraji. Bylo to znát i na tréninkové účasti, kdy se tréninkových jednotek účastnilo celkem přes 20 lidí. O množství přípravných utkání bych řekl, že si myslím, že takové množství utkání nesehrály ani týmy hrající ve vyšších soutěžích. Utkání byly trenérem velmi dobře naplánovány. Vzhledem k tomu, že bylo množství spoluhráčů na dovolených, tak měl trenér možnost si vyzkoušet různé varianty a hráče na různých postech. Díky množství hráčů se nikdy nestalo, že by nás bylo na utkání málo.

Do soutěže jste vstoupili impozantně, výhra v Kopřivnici byla zasloužená ne?

Každý chtěl do soutěže vstoupit vítězně, nervozita byla znát. Do utkání jsme nevstoupili dobře, když jsme 2x prohárávali. Nakonec jsme vítězství strhli na svou stranu a myslím zaslouženě zvítězili.

Ovšem na domácí zápas s Pustějovem asi nebudeš rád vzpomínat, porážka by tak nebolela, ale tvé zranění z 19.minuty  je vážné. Jak k němu vlastně došlo a co je nyní s tebou?

Zranění nebylo zaviněné, jednalo se o smolný pohyb, kdy při souběžném běhu s protihráčem v souboji o míč mi špička kopačky zadrhla v nerovnosti trávníku, noha se sekla a došlo k vykloubení kolena. Po následném vyšetření na ortopedii jsem se podrobil artroskopii pravého kolene, kde mi zjistili přetržený přední křížový vaz a poškozenou chrupavku. Momentálně jsem na nemocenské a čeká mě zřejmě ještě jedna následná operace. Budu rád, kdybych mohl ještě k fotbalu vrátit. Teď je to ale předčasná úvaha.

Jak si viděl utkání na Ostravici ?

Utkání jsem viděl do 70.-té minuty, poté jsem musel odjet. Naše hra byla založena po zranění Martina Galuse hlavně va výborné obraně.  Poté jsem již konec neviděl, ten mám tedy jen z doslechu.

Trošku změníme téma, jak se vyvíjela tvá kariéra, kde si s fotbalem začínal?

Začínal jsem za žáky v Ostravě Hrabůvce v žácích ve svých 8 letech. Pak jsem hrál v Sokole Hrabůvka ještě půl roku za dorost okresní přebor (vše většinou na škváře). Poté jsem dva roky hostoval v dorostu Hukvald, kde mě přivedl můj otec, který zde již více než rok chytal za muže. V Hukvaldech jsem do současné doby a myslím, že po mém zranění to tak již zůstane, pokud vůbec budu s fotbalem pokračovat jako hráč.

Na který zápas v hukvaldském dresu budeš nejraději vzpomínat a sestav nejlepší sestavu Hukvald ve tvé dosavadní kariéře.

Utkání, na které rád vzpomínám je hodně. Zavzpomínám na utkání Oldřichovice Hukvaldy, kde jsme zvítězili 0:1 a dostali jsme se tak zpět na čelo tabulky, které jsme již do konce neopustili a postoupili opět zpět do krajské soutěže 1.B. Toto utkání bylo složité v tom, že po prvním kole nás opustil trenér Michajlov, který nezvládl svou psychiku, na kterou nás tolik  upozorňoval!! A ta sestava: Sasín – Ermis, Hubeňák, Velart, Tobiáš – Košica, Vicher, Galásek, Grufík – Rumel, Matějka – tak se mi hrálo nejlépe J.

Lukáši  je obrovská škoda tvého zranění, přejeme ti brzký návrat na hřiště. Jak vidíš dnešní utkání s Fulnekem a kolik si myslíš, že získají Hukvaldy bodů na podzim.

Myslím, že na Ostravici jsme nehráli špatně. Věřím, že udržíme čisté konto a z nějakého brejku udeříme a vyhrajeme 1:0. Fulnek bude mít kvalitu, ale my máme bojovné srdce Hukvald. Do konce podzimu si myslím, že reálných je celkem 21 bodů.

LUKÁŠ TOBIÁŠ VE STAŘÍČI SE SVÝM OTCEM A PŘEDSEDOU KLUBU.

                  FOTKA Z POSLEDNÍHO TRÉNINKU PŘED ZRANĚNÍM !

TRENINKOVÁ ZMĚNA V LETNÍ PŘÍPRAVĚ - VÝBĚH KOLEM OLEŠNÉ!

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode