Rozhovor s Miroslavem Matušovičem

14.12.2011 18:56

MIROSLAV MATUŠOVIČ - ROZHOVOR ON-LINE

  

 

Maty ještě jednou děkuji, že si přijal pozvání k on - line rozhovoru. Budu rád, když to budeme moct někdy zopakovat ! V Palkovicích jsou i sparťani i baníkovci, ale naštěstí se to nezvrhlo a byl to pro všechny myslím příjemný večer ! Dík
Děkuji za pozvání a přeju hodně štestí. Určitě Vás tady budu navštěvovat.


Zahrej si na Bílka ( co na něho říkáš ) a postav repre 11
Bilčuse mam rád. Za něj jsem odehral vše a poprve v ČR jsme ziskali DOUBLE. Mistr i Vítěz poháru ve stejný rok. Čech,Pospěch.Sivok,Ujfaluši,Kadlec,Pilař,Kováč,Jiráček,Plašil,Rosický,Lafata

Co rikas na Plzen v LM ...
Nádhera. Plzen hraje už dva až tři roky nejlepší fotbal v ČR. A ted to zuročili v pohárech. Zaslouženě.

Měl si jiné nabídky na přestup kromě Sparty? v době kdy se dařilo tobě i Baníku?
Panathinaikos a Lecce

Ještě ke Spartě, co Chovanec - Hašek - Křetinský ?
Celá Sparta je TOP club v ČR. Zazemí a prostě vše.A lidi ,kteří tam pracovali a pracuji,tak jsou pouze kvalita !!! Proto ne každý se tam dostane. Musíte mít i štěstí.

Baví tě tréninky? Už jsi nějaky vybulil nebo tak něco?
Řeknu to takle. Jsou dny kdy se i mě nechce a ani Já nejsem vyjímka. Ale : Pokud něco ošidím,tak šidím sám sebe. A pokud se člověk chce pohnout a posunout někam výš,tak proto musí taky něco udělat,protože samo to nepřijde. Mohl bych tady o tom psát knížku.

Hrál si v Baníku ve Spartě, tak si kolem sebe postav 10 hráčů a utvoř nej sestavu !
Blažek,Pospěch,Řepka,Bolf,Kadlec,Poborský,Slončík,Sivok,Čížek,Matušovič,Wilfried

Sleduje tě u rozhovoru žena, pokud ne tak máš už pro ní dárek na vánoce ?
No leží vedle mě A dárečky už mám pro celou rodinu. Za týden letíme domu a těšíme se na Vánoce.

Jak vycházíš s novináři, máš s nimi nějakou nepříjemnou událost ?
až budou psát pravdu,tak pak problém mít nebudu. Do té doby si budu psát jen tady A taky mám rád svoje soukromí.

Tvůj oblíbený tým ?

Tvůj oblíbený spoluhráč ?

Kolik si vstřelil branek v kyperské lize ?

Tvůj nejdůležitější gól v kariéře ?

Dík za odpovědi, pěkné vánoce a líbí se mi že sis našel čas jen tak pro fotbalové amatéry !
1. AC Milan 2. nemám vysloveně jednoho 3. zatím Dvě 4. Jee. Tak to fakt nevím. Asi nějaký,který pomohl k titulu v Baníku i ve Spartě, a taky ten s Ajaxem. Taky děkuji.


Zdravím Mirku,proč myslíš že na moravě vymírá fotbal ? Baník v ...,Olomouc v ...., Brno už ve 2.lize, Vítkovice zrušeny atd.Máš smlouvu ještě na rok, co potom ?
Nemyslím si,že vymíra,ale prochází krizi. Myslím si,že to bude lepší !!! Chce to čas. Je to fotbal. A smlouvu mám do léta. Potom uvidím co bude,ale zase to všechno budu podřizovat rodině. Třeba dcera půjde za rok do školy atd. Rodina je u mě na prvním místě a tak to zůstane.

Prý na Kypru jede i Pokr, chodíváš někdy zkusit štěstí?
Nechodím. Naštěstí mě to nikdy nebralo. Ani hazard.

A co Havířov - zachrání se v divizi ?
Musí. Už na tom pracuji.

Jak se Vám líbí na Kypru?? :))
Libi se nám tady . Mě i celé rodině. U moře je pěkně



Jak dlouho tě čtenáři mohou zpovídat ? Dostaneš se na ČT ( Nova ), zachvíli začíná seriál Okresní přebor - viděl si to ?
Dostanu a seriál miluji a tak dlouho dokud budou chodit otázky.

Tak jak se ti líbí tyto stránky, mrkneš někdy na ně i v budoucnu ?
jj. Ted tady koukam často. Jsou pěkné. Koukal jsem i na vaše soustředění. Fotky.

Zdary, jak je to s tvou pozicí v týmu? Podle oficial webu moc příležitostí nedostáváš
Ahoj. Ted jsem byl 4 týdny mimo hru. Byl jsem zraněny. Měl jsem natržený lýtkový sval !!! Teprve týden trrenuji. A do toho přišla změna trrenéra. Ted potřebuji pouze zase trénovat a uvidíme co bude.

Jaká je návštěvnost na ligu v Kypru ?
No asi jako v ČR. Když se hraje velký zápas tak i 15 tisíc lidí.

Jak se dostane hráč kyperské ligy na stránky v OP
Protože mě oslovil můj kamarád Martin Blahuta. Kterého znám z licence B.

Kdy půjdeš na trenerskou licenci UEFA A a koho bys chtěl trénovat ? A který trenér byl pro tebe zatím nejlepší ?
1. Na trenérskou licenci A půjdu určitě,ale až budu mít na to čas. Ted když hraju,tak to nejde.2. No chtěl bych se dostat co nejvýš asi jako každý jiný trenér. 3. Vitěslav Lavička. I jako člověk fantastický.

Čau, chtěl jsem se zeptat, kdyby jsi měl srovnat Českou a Kyperskou ligu kvalitativně, nemyslím teď platy atd, čistě kvalita, která je lepší? Pokud se teda dá říct Kyperska, pač když občas sleduju sestavy ať už týmu v popředí tak ze spod moc Kyperských hráču v nich není, to nemluvě o základní 11 Díky a Good Luck
Ahoj Přesně si to vystihnul. Tady je Kypřanu minimalně. Je to sam brazilec,argentinec,portugalec atd. prostě hráči z celého světa. Ja tvrdím,že spousta hráčů tady je kvalitativně hodně vysoko. Kdo neuvidí tak neuvěři. Vždyt si vzpomen,když Jablonec hrál s kyperských týmem a nepujčil mu míč. A to byl Jablonec u nás na druhém místě. Tak stejně,když hrála Boleslav. At si každý udělá obrazek sám.

JJ přesně to jsem si myslel. Tu myšlenku s Jabloncem na tu jsem myslel taky a myslím, že se tomu dá věřit, vždyť Apoel to dokázal všem. A vlastně i AEK Larnaca má šanci postoupit EL takže je vidět, že kvalita tam je, ale asi opravdu z jičích koutu světa..
Jsem rád,že to taky někdo opravdu vidí !!!Děkuji

1. Je realny tvuj navrat do Baniku?

2. CO rikas na stav Baniku? a) stadion prodali, presun do Vitkovic b) boj o zachranu jiz druhou sezonu c) spatne prodeje a nakupy hracu d)vymena trenera po 1. kole teto sezony

3. Co se stalo ze jsi posledni dobou v kariere stagnoval, pozdeji jen divize Havirov? Po dochodu ze Sparty z meho hlediska pokles

4. Jake jsou platove podminky na Kypru + kvalita ligy porovnani z ceskou?

5. Co rikas na los EURA 12?

6. A vseobecne o reprezentaci, posledni dobou na ni je vyvijen tlak, celou kvalifikaci ji snad nikdo ani uspech nepral

7. Dekuji At se dari a hodne stesti v kariere
1.Nikdy neřikej nikdy,ale realně to nevidím.2. Tohle může potkat uplně každý klub a nepřeju to nikomu.3. Ja jsem nestagnoval,ale někdy se musí sejít i více věci,aby to dopadlo líp. Fotbal je a bude i o štěstí.Ja si ale nestěžuji. Hrál jsem první ligu,zahrál si Champions League taky pohár UEFA. Někteři to štěstí neměli. Takže opravdu si nestěžuji. Zažil jsem krásné chvíle,ale i ty špatné. To vše k fotbalu patří. 4. Podmínky jsou takové,které u nás maji kluby na špici tabulky v první lize. A kvalita je taková,že jeden tým do ted hraje Champions League a druhý hral pohár UEFA. 5. Myslím si,že los máme výborný. Děkuji 

1.Jak moc lituješ , že ses "nevlezl " do nominace na EURO 2004, byť si měl v té době formu jako HROM !?

2.Jak ti bylo po přestupu z Baníku do Sparty. když ti fanoušci Sparty dávali "vyžrat" baníkovskou minulost ?

3.Ať toho nepříjemného není moc, tak jednu odlehčenou : který titul si víc" zapil "s Baníkem nebo se Spartou ?

Děkuji za odpovědi, ale určitě se ještě něco zeptám. Jedna technická poznámka, vždy klikni na odpovědět.
Ahoj Martine Tenkrát jsem toho litoval hodně,protože taková šance může být pouze jedna. Ted už to moc neřeším co bylo ,protože život jde dál. Důležité je to,že mám čisté svědomí,že jsem proto udělal maximum,abych se tam dostal. Bohužel to nevyšlo.Ale zkušenost to byla dobrá.

Tak ta třetí otazka. Zapil jsem všechny tři tituly stejně a to hodně. Maji pro mě stejnou cenu.

 

 

 

 

 

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode