ROZHOVOR S ONDROU PREPSLEM

03.10.2012 19:27

 

               Rozhovor se strůjcem vítězství ve Ždáru nad Sázavou- Ondřej Prepsl

 

Do sezóny si vstoupil jako”dvojka” za Jirkou Hlaváčem. Jak si tuto pozici nesl?

Nesl jsem to stejně špatně jako každý hráč, který nehraje. Když Jirka přicházel věděl jsem, že to budu mít těžké, protože měl loňskou sezónu výbornou, a že o tom kdo bude chytat rozhodnou maličkosti. Podle mě rozhodl můj nejistý výkon proti Baníku, a protože Jirka žádný podobný zápas neměl, náš letní souboj vyhrál a mě nezbylo než čekat na svou šanci.

Tvoje bilance od získání postu ”jedničky” v týmu je úžasná- 3 zápasy 0 inkasovaných branek a tím pádem 270 minut bez obdržené branky. Na jakou minutovou neprůstřelnost si troufáš? Jaká je tvoje nejdelší série?

Já doufám, že co nejdelší! Když nebudeme dostávat góly tak nebudem prohrávat. V minulých sezónách jsem těch nul moc neměl a celkově jsme dostávali dost branek, to se poslední dobou hodně zlepšilo, teď ještě se zlepšit v útoku a bude to super.

Díky tobě si Frýdek přivezl 3 body ze Ždáru, zhodnoť toto utkáni.

Nám moc nejdou zápasy proti vyloženě slabším týmům, když nedáme brzo gól tak se pak trápíme. Ve Žd’áru to bylo stejné, hlavně ve druhém poločase jsme měli několikrát štěstí, ale je hodně důležité, že jsem to zvládli. Já jsem jenom rád, že jsem na vítězství měl taky nějaký podíl.

Za jakou 4.člennou obranou se ti nejlépe chytá?

Nemám nějakou oblíbenou obrannou čtyřku, důležitá je defenzivní práce celého týmu a ten teď šlape perfektně.

Proč by si pozval diváky na další utkání doma proti Hulínu?

Tenhle zápas musíme zvládnout a potvrdit tak body ze Žďáru. Při našich domácích zápasech s Hulínem padlo vždycky spoustu golů, tak by si snad i teď diváci mohli přijít na své. Za sebe i určitě za kluky mužu říct, že uděláme vše proto, aby lidi odcházeli spokojení.

Video z posledního utkání mezi MFK F-M : Hulín : ......

 

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode