ROZHOVOR - SEDLIŠTĚ - JARO 2010

17.03.2011 13:35

 

10. února 2010, 10:51 | Autor: Milan Wilk | Tisk článku

Sedliště angažovaly do svých řad veterána Martina Blahutu.

sedliště

Zimní přípravu už začal sedlišťský tým pod vedením nového trenéra Jaromíra Sládka, který na podzim působil u dorosteneckého mužstva. Čtyřdenní soustředění v Malenovicích absolvoval i zkušený obránce Martin Blahuta, který nám poskytl krátký rozhovor.

Sedliště jsou po podzimu na jedenáctém místě a to je do určité míry zklamání. Hráči byli často zranění a někteří i ukončili kariéru. V první části soutěže se v dresu Sedlišť vystřídalo 26 hráčů a to je velmi vysoké číslo.
K šesti zápasům nastoupil i Martin Blahuta, který nastupoval v obranných řadách.

Co vás vedlo k obnovení fotbalové kariéry a přechodu z trenérského žezla zpět na hřiště?

Pět let jsem se věnoval trenérské práci v Raškovicích, Palkovicích, Chlebovicích a nakonec v Nošovicích, kde se nám nepovedla záchrana a mužstvo spadlo do okresní soutěže. Pár dní po soutěži mě nošovické vedení odvolalo z trenérské funkce. Další nabídka nepřišla a proto jsem zůstal bez fotbalu a to jsem si nedovedl představit. Po dvou operacích achilovky jsem už ani nedoufal, že bych ve čtyřiceti letech mohl ještě aktivně hrát. Ozvali se mi ze Sedlišť, tak nyní hrají tam a jsem za to nesmírně rád.

A proč právě v Sedlištích?
Vloni v létě jsem začal přípravu v Palkovicích. Odehrál jsem tam všechny přípravné zápasy a nevynechal ani jediný trénink. Jenže rázem jsem pochopil, že trenér Nytra bude dávat pochopitelně přednost mladším, a tak jsem odešel do Sedlišť. Sice jsem tam nešel zprvu jako hráč, jenže Sedliště se potýkaly s velkou marodkou, takže jsem proti Hnojníku poprvé naskočil do jejich sestavy a nakonec k mému překvapení odehrál 540 minut a vstřelil dokonce dvě branky.

Budete tedy v jarních bojích na hřišti pokračovat?
Raději bych určitě trénoval, protože mě to strašně baví. Jenže zatím nemám žádnou nabídku, tak se porvu alespoň o místo v sestavě jako hráč.

V odvetné části vás ale nečeká určitě nic lehkého ....

Máte pravdu. Kádr je zde opravdu úzký. Dokonce to vypadá, že někteří kluci ještě od nás odejdou. Já ale pevně věřím, že náš předseda Dan Majer nějaké posily ještě získá a na jaro nás trenér Sládek dobře připraví.
Samozřejmě bychom uvítali, kdybychom chvost tabulky co nejdříve opustili, ale lehké to určitě nebude.

Máte nějaký trenerský vzor?
Tak asi jako každý si vzpomenu na své první trenéry v přípravce. Byli to pánové Levinský a Kopecký, později mě trénoval pan Kubalák. V dorostu jsem obdivoval Řezáče a před vojnou byla pro mě čest trénovat pod Jardou Šeděnkou. S ním jsem si dokonce zahrál a to byl velký zážitek. Je velkou škodou, že již není mezi námi. Určitě jsem si hodně vzal i od Petra Bilase. Mě pak může těšit, že jsem v různých týmech mohl trénovat takové hráče jako Onufera, Liberdu či Hlaváče.

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba www stránek zdarmaWebnode