ON-LINE ROZHOVOR - ZDENĚK SKOTNICA

11.04.2013 20:24

ON - LINE ROZHOVOR - ZDENĚK SKOTNICA

9.4.2013

 

Martin Blahuta E-mail

Skoty reaguje:

9.4.2013 (20:15)X

Díky za rozhovor a tady to máš:::: Ditert-J.Myšinský,Hrdlička,Literák,Jordán-Kořínek,Cesnek,Chlebek,Skotnica-Kořínek,L.Myšinský.............Čech-Gebresellasie,Sivok,Kadlec,Limberský,-Pilař,Jiráček,Rosický,Rajtoral-Baroš,Kozak.....      

palfe reaguje:

10.4.2013 (20:49)X

Skoty moc dobrá sestava lipiny :) 

9.4.2013 (19:38) Odpovědět # X
fans

Skoty reaguje:

9.4.2013 (19:49)X

Tuhle otázku si můžeme položit až cca někdy v květnu  ....může přijít zranění,forma...atd......ale srovnávat středního záložníka a krajního se moc nedá.......jsme úplně jiné typy fotbalistů..... 

9.4.2013 (19:34) Odpovědět # X
Zdena

Skoty reaguje:

9.4.2013 (19:44)X

Tohle si promyslím,až v létě,ale nerad bych odtud odcházel,zvlášť poté pokud se postoupí jak s A tak s B. Samozřejmě všechno se odvíjí od výkonosti,zdraví a v neposlední řadě od financí 

9.4.2013 (19:30) Odpovědět # X
nekamoš :)

skoty reaguje:

9.4.2013 (19:40)X

Počkej kouknu na profily,koho bych chtěl...  ....stejně si myslím ,že jsem nej já...   ......ale pokud musím tak fitus(literák)je slušnej kousek...  ......manželky se zeptám až dojde po noční a doplním otázku zítra.... 

Skoty reaguje:

9.4.2013 (20:05)X

Tak po telefonické rozhovoru se svojí ženou a dlouhém vybíraní, si zvolila trenéra Duhana,nebo Jirku Hlaváče....   

9.4.2013 (19:22) Odpovědět # X
Zdena

Skoty reaguje:

9.4.2013 (19:37)X

Skoro stejně,ale mohu si přivydělat určitě více na prémiích... 

9.4.2013 (19:17) Odpovědět # X
Martin Blahuta E-mail

Skoty reaguje:

9.4.2013 (19:35)X

Cca 46 myslim a 6 golu vše za hlučín----třetiligových myslím ,že ještě více ,ale ty nemám spočítané.Doufám,že těch druholigových třeba ještě nějakých přidám....   

9.4.2013 (19:14) Odpovědět # X
Zdena

Skoty reaguje:

9.4.2013 (19:32)X

Ahoj jmenovče...máme krásné jméno že jo  ......v lipině jsem byl cca od 2012-2011 Haviřov,2010-2009 Frenštát,2008 lipina(látal)(8 zápasu Benešov),2007-2005 hlučín,2004-1990 lipina(od 6 let)...  .......z momentálních spoluhráčů to jsou Cesnek,Literák

Skoty reaguje:

9.4.2013 (19:33)X

Jo a 2013-lipina ....   

9.4.2013 (19:08) Odpovědět # X
fans

Skoty reaguje:

9.4.2013 (19:27)X

Na hřišti je ještě dost sněhu,jestli to roztaje,stejně to nestihne vyschnout...takže to vidím 10%-90% že se hrát nebude a bude nějaký náhradní program pro áčko-béčko hraje ve Vítkovicích 

9.4.2013 (19:03) Odpovědět # X
Kamoš

Skoty reaguje:

9.4.2013 (19:25)X

Ahoj Kámoši....Trenér vcelku zajímavý.ale dle mého názoru spíše pro dorostence.Později na můj vkus až moc vynervovaný,ale když jste poslední není se čemu divit.Dále komunikace s hráči na dobré úrovni,ale později až moc dal na názory jiných...dále bych to nerozebíral....

9.4.2013 (18:08) Odpovědět # X
fans

Skoty reaguje:

9.4.2013 (19:21)X

Prní kontakt byl od Karla Orla v listopadu.Taková malá pozvánka na 2 připravaky po sezoně proti Liskovci a proti Baniku B.Řeknu vám nebylo to jednoduché hrát s klukama které vidíte poprvé v životě,ale nějak jsem to zvládnul a v prosinci jsem dostal pozvání na lednovou zkoušku.Po konzultaci v havířově mi bylo toto umožněno a tuto šanci jsem využil.... 

9.4.2013 (17:59) Odpovědět # X
Zdena

Skoty reaguje:

9.4.2013 (19:18)X

Tahle otázka se mi líbí  ....mám rád výzvy a tohleto určitě byla.Jak jsem již řekl více lidem...dávám si postupné cíle.....tím prvním bylo dostat se do kádru v lednové zkoušce,to se mi splnilo...dále probojovat se do základní sestavy....tohle v prvních kolech nevyšlo,ale to je fotbal a ať hraje ten lepší.....každopádně,je to lepší kde jsem teď protože mě fotbal konečně zase baví a mám do něho chuť ať jdu hrát za áčko,nebo za béngo.....bohužel hrát někde posledního fleka za Havířov ,nebo Frenštát a aby byla na prvním místě jenom defenzíva....to nemůže žádného fotbalistu bavit a ani těšit.....proto jsem rád za šanci v lipině a budu se za ni rvát....   

9.4.2013 (07:47) Odpovědět # X
Martin Blahuta E-mail

skoty reaguje:

9.4.2013 (19:11)X

No tyhle goly byly sice pěkné,ale bohužel jen v tréningovém mači...vyměnil bych to raději za nějaký třetiligový......  ....(nejraději tedy s Třincem.... 

9.4.2013 (07:43) Odpovědět # X
Martin Blahuta E-mail

Skoty reaguje:

9.4.2013 (19:03)X

Ano licenci jsem si chtěl udělat,ale bohužel po mém příchodu mi bylo řečeno,že mám přijít až v létě(přišel jsem až po přípravném utkání cca kolem 12h) ostatní to měli od 8h a prý by to bylo nespravedlivé(chápu) ......nicméně licenci si udělat chci,neboť mě tato práce baví a docela i naplňuje.V Havířově jsem na podzim již měl na starosti fotbalovou školku cca 7-10 dětí(5-6leté) a bylo to super... 

Skoty reaguje:

9.4.2013 (19:08)X

Co se týče trenérů těch bylo moc(Šmíd,Sládeček,Vyzina,Knebl,Gadlina,Kopecký,Malinovský,Schafer,Schedling,Sláma,-muži-Orel,Divina,Bedrich,Rozhon,Skalba,Jurčík,Cviertna,Hajný,Látal,Beňo,Válka,Rucker, a nyní Duhan....od každého si člověk vzal něco,a snad to budu moct předávat dál v trenéřině,nebo alespoň svému synovi.... 

9.4.2013 (07:38) Odpovědět # X
Martin Blahuta E-mail

Skoty reaguje:

9.4.2013 (18:58)X

Tady to máš Kornoute....  ....1.Kde si nabral takovou bundesligovou kondici-nejlepší v kádru F-m(dle sportovních testů)?

2.Kdy jsi poznal ,že Frýdlant je pro tebe už malý....  

3.V čem máš přednosti a včem naopak rezervy....

9.4.2013 (07:34) Odpovědět # X
Martin Blahuta E-mail

Skoty reaguje:

9.4.2013 (18:55)X

Ano četl-je poučný tento rozhovor.Znám Matyho jako člověka i jako fotbalistu.Ten rozdíl je obrovský.V rychlosti,práci s míčem,náročnosti tréninků,taktice a v neposlední řadě v profesionalitě.

9.4.2013 (07:30) Odpovědět # X
Martin Blahuta E-mail

Skoty reaguje:

9.4.2013 (18:49)X

1.poslouchám jenom rádia vesměs v práci ,když jsem v autě......(ale kdybych musel někoho říct tak Klus Tomáš)...jinak ,když někam zajdu do společnosti na konci sezony,tak Hausíček nějakej....   

2.vítězný gol v 2.lize za Hlučín proti Č.Budějovicím v 90min. na 1:0(mám ho ještě na VHS)... 

3.Schedling Robert,Vladimir Šmid,Kopecký Ivan,Schafer Svatopluk

4.někdy jo,ale musí být čas a toho já moc nemám momentálně 

5.kromě mě by to měl být Mozol Venca 

6.Radima Wozniaka,že i v těch letech se mu pořád chce a je výbornej 

7.ano a ne jednou,.....ale samozřejmě se tam stavím jenom manželce nebo synovi na nějakou dobrotu.... 

8.vedle Hlaváče Jirky,ale moc toho místa,noboť brankáři potřebují hold více místa  .....přes uličku mám Bačise a Židase

9.můj cíl je postoupit s F-M do druhé ligy a probojovat se do základní sestavy......samozřejmě další cíl je být zdravý bez zranění 

9.4.2013 (07:29) Odpovědět # X
Martin Blahuta E-mail

skoty reaguje:

9.4.2013 (18:36)X

1.dres 9,10,11-13,14(nyní 9) 

2.jednoznačně ADIDAS-copa mundial(možná retro,ale pro mě paráda) 

3.nezahrál-jenom ve výběrech okresu.....  ......ale mohl jsem jít hrát do 2.chorvatské ligy(POMORAC),ale kvůli rodině jsem nešel

4.Svěrkoš,Varadi

5.Martin Jordán,Honza Hrdlička,Zoltán Hornyak

6.Slezan F-M,Valcovny F-M,FC Hlučín,Fotbal F-M,MSA Dolní Benešov,Frenštát pod Radhoštěm,MFK Havířov,MFK F-M

7.Iriš ve F-M,club MAXIM,Sport bar SIMON

8.Ano ne jednou

9.Jednoznačně RADEGAST----kofola... 

10.kraj zálohy...popř. Utočník.... 

11.1.ligu Sparta(přeju,ale Plzni),2.ligu Bohemka ,3ligu-F-M

12.sázím cca 3-4 do týden.....ale jenom tutovky.....třeba dneska Lewandovski da gol kurz 2,1....  ....jinak vyhra cca nej 4000 kč.......jsem ,ale dvacítkovej sázkař,takže mě prohry nebolí....   

13.Myslim si ,že Ondra Prepsl,Korneta Filip a mimo kabinu Hrlička Honza,manželka a někdo z práce..    

14.viděl,ale díly jsou lepší....

15.sledovat budu pokud mi to čas dovolí.....frekvenci 1 moc nemusím,spíš Helax a Kiss....vařím,když je moje manželka po noční vesměs o víkendu když mám volno.....ale jednoduše  

 

9.4.2013 (07:29) Odpovědět # X
Martin Blahuta E-mail

skoty reaguje:

9.4.2013 (18:21)X

Prepsl-srandista a zeď v bráně,Hlaváč-srandista a zeď jak by smet,Švrček-kapacita na kraji obrany s kyslíkem na zádech,Wozniak-pan fotbalista od kterého bychom se měli všichni učit,Coufal-stoper žula,který nevynechá souboj,Žídek-levá pilka,s útočnýma choutkama a navíc nejlepší hlavičkář,Literák-kapacita Frýdeckého fotbalu,která hraje jak ve 20letech,Korneta-plíce na Bundesligu,jen se více vyhrát,Prokeš-Frýdecký inventář,který svojí fyzičkou a tahem po lajně stále překvapuje,Preči-budoucnost lipiny v obraných řadách,Cesnek-bijec a srdcař,kaké přehled výborný na hřišti,Mozol-nový Messi,který v lipině dlouho nebude,Talián-tahový hráč a neúnavný běžec,Ceplák-výborně technicky zdatný a s přehledem na hřišti,Pešek-výborný centr,běžec a bojovník,Juříček-přehled na hřišti,bojovník a budoucnost záložní řady F-M,Bačík-hroťák jak se patří s přehledem v zakončení,Gulajev-zabiják s výborným výběrem místa v šestnáctce,Teplý-velký talent,střelec s tahem na bránu,velice rychlý...... 

9.4.2013 (07:28) Odpovědět # X
Martin Blahuta E-mail

Skoty reaguje E-mail:

9.4.2013 (17:54)X

Zdar lipiňoci....  ......jako pravý lipiňok jsem se vrátil tam kde mě všechno naučili a tam kde mi je nejlíp.... .......takže zhurta na mě...... 

Skoty reaguje:

9.4.2013 (17:56)X

Budu se snažit odpovídat co nejrychleji a co nejpravdivěji,akorát mě možná bude občas zdržovat můj malý Maxim......tím jsem myslel svého syna 4 letého...jenom pro některé,kteří mohou uvažovat dvojsmyslně....  

Skoty reaguje:

9.4.2013 (17:59)X

1.tak dlouhá příprava je extrém,který doufám,že už nezažiju za svoji kariéru....kotníky,přitahovače,bych potřeboval s té umělky vyměnit na obou nohách......  

Skoty reaguje:

9.4.2013 (18:01)X

2.Práci mám dobrou,dělám obchoďáka v jedné firmě na plastová okna,takže skloubit s fotbalem se to dá,ale na úkor toho,že mě manželka a syn moc doma nemají .....

Skoty reaguje:

9.4.2013 (18:06)X

3. Co se týče kádru-ten první než jsem odešel z F-M do Hlučína byl vesměs ze samých odchovanců a hrál se spodek tabulky(nakonec se spadlo ze 3-ligy)kvalitu měl,ale nestačilo to bohužel.Po 3 letech jsem se vrátil zpět Hučina na rok do F-M za trenéra Látala to už byl kádr nastartovaný na 2 ligu,ale nakonec to opět nevyšlo a skončili jsme 3-4.Momentální kádr je dle mého zatím nejsilnější a dovolím si říct,že kdyby se postoupilo do 2.ligy hrál by se klidný střed.Bohužel je v cestě Třinec,ale podle přípravy se o nás nebojím ,že bychom nepostoupili.... 

2.4.2013 (19:44) Odpovědět # X

 

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba www stránek zdarmaWebnode