ODPOVĚĎ NA DOTAZ FANOUŠKA Z HÁJOVA A HUKVALD

05.04.2018 13:13

ODPOVĚĎ FANOUŠKOVI Z HÁJOVA

Bývalý trenére, včera jsem byl na utkání na Hukvaldech a z buletýnu jsem se dočetl-že za bývalým trenérem nedošly posily a po podzimu dal výbor trenérovi šanci a že jsi ji nedokázal uchopit a přesvědčit nový výbor, že je to správný směr. Včera docházelo v druhém poločase na hřišti ke zmatkům, že někteří hráči nevěděli co hrát a vystřídáni Kavky za stavu 0-2 bylo už pozdě. Je jasné, že hrající trenér má malý vliv na střídaní, ale ten holohlavý odborník na střídačce který vas nahradil je na svém místě. Případné posily se nám podařilo nahradit:??? Mohl by jste se vyjádřit k situaci, která po podzimu nastala. Fanoušci Hukvald a Hájova si mysli, že Hukvaldy patří do 1b a jakákoliv diskuze byla cenzurována vymazání vzkazníku na webu novým výborem.Fotbal je o fanouškách a divácích a chceme znát odpověď.Děkujem.

Rád bych reagoval na dotaz z Hájova a pro přehlednost jsem vybral jen otázky. Celý příspěvek z Hájova viz výše.

Bývalý trenére, včera jsem byl na utkání na Hukvaldech a z buletýnu jsem se dočetl-že za bývalým trenérem nedošly posily a po podzimu dal výbor trenérovi šanci a že jsi ji nedokázal uchopit a přesvědčit nový výbor, že je to správný směr.

Jelikož jsem byl odvolán 22.2.2018 a do začátku soutěže zbýval ještě měsíc, ty posily bych ještě zajistil, už v přípravě byli zkoušeni stopér z Palkovic Musil ( ten by tým doplnil stoprocentně ) a Roman Konečný ( ten by taky v některých jarních zápasech vypomohl ). Oba o svých zkušenostech a  kvalitách přesvědčili na umělce. V hledáčku byli i další, ale můj konec, byl i koncem možných posil. A to si myslím, že by Petr Plichta do Janovic neodešel. I Peťu Opělu jsem první oslovil já, ale teď je to už vlastně jedno, výbor se rozhodl jít jinou cestou a byl jsem v ní nepohodlný a i kritika futsalu mi moc nepomohla.

Mohl by jste se vyjádřit k situaci, která po podzimu nastala.

Po zkončení podzimu a zisku mizerných 5 bodů, jsem nabízel rezignaci, ta nebyla vyslyšena, důvodem bylo podle tvrzení výboru, že zabojujeme v přípravě a na jaře se pokusíme soutěž zachránit. I proto jsem v zimě odmítnul jednu oficiální nabídku a jedna trvala už od října, připadalo by mi to zbabělé opuštět kolektiv, který mi věřil. I proto jsem si už v listopadu připravil plán zimní přípravy, nebývalý pro Hukvaldy vysoký počet přípravných utkání, i s MFK F-M U17 a U18 ( bez placení pronájmu hřiště ), čtyřdenní náročné soustředění atd. Jediná výtka ze strany výboru byla, že začínáme brzy už 4.1.2018. Na to jsem dal jasnou odpověď, ano začněme v únoru ,ale beze mě.Protože co jsme na podzim zad...., mohli jsme napravit jen kvalitní a dlouhou přípravou.

Fotbal je o fanouškách a divácích a chceme znát odpověď.Děkujem.

Fanoušky jsem o stavu kádru informoval ve článcích z utkání, za to jsem byl ze strany nového výboru kritizován. Více bych nechtěl svúj pro mě nečekaný a bolestivý odchod komentovat. To, že mi výbor připravil po 30 letech jaro bez fotbalu na to nikdy nezapomenu, přesto přeji realizačnímu týmu, funkcionářům a hlavně hráčům vše dobré a pokuste se HUKVALDY v soutěži zachránit. Fanouškům přeji více radosti z hukvaldským fotbalem, než  to bylo za mého neúspěšného působení pod hradem Hukvaldy.

ČLÁNKY Z UTKÁNÍ TJ SOKOL HUKVALDY ....

PLÁN LETNÍ PŘÍPRAVY ....

PLÁN ZIMNÍ PŘÍPRAVY ....

PROGRAM SOUSTŘEDĚNÍ ....

FOTOGALERIE ZE SOUSTŘEDĚNÍ .... A DALŠÍ FOTKY NEJEN Z HUKVALD ....

HODNOCENÍ PŘÍPRAVY PŘEDSEDOU J.TOBIÁŠEM ....

ROZHOVOR SE ZRANĚNÝM KAPITÁNEM ....

BÝVALY PŘEDSEDA J.TOBIÁŠ, MÍSTOPŘEDSEDA P.GIERGIEL,ČLEN VÝBORU I.VÁLEK A NOVÝ PŘEDSEDA Z.BŮŽEK.

BUDEME VÁM DRŽET PALCE A AŤ TO ZACHRÁNÍTE !

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode