BULETIN PALKOVICE - MARTIN BLAHUTA

29.03.2019 08:10

BULLETIN TJ SOKOL PALKOVICE

PŮSOBENÍ V PALKOVICÍCH ....

PŘEDZÁPASOVÝ ROZHOVOR S TRENÉREM FK STAŘÍČ – MARTIN BLAHUTA ....

Martine ahoj, s jakými pocity se dnes vracíš do Palkovic po téměř 2 letech?

Vždy jsem si myslel, že se do Palkovic budu vracet s pocitem, že jsem tady vítán. Prožil jsem tady 3x po dvě sezóny a v každém období bylo něco krásného, v té první hned postup do OP ...., ve druhé vítězná jízda okresním přeborem, kdy jsme 20x v řadě neprohráli, ale postup slavily Dobratice. Ale vzpomínky na vítězné domácí zápasy s Baškou ...., Dobraticemi .... , kdy na zápasy bylo přes 300 fanoušků, se nezapomíná. No a v té poslední etapě, to byla zázračná záchrana po podzimních 7 bodech.Po tvrdé zimní přípravě, ve které jsem nahradil na trenérské židli legendu Palkovic Járu Mertu .... jsme na jaře získali 26 bodů a v posledním kole proti Janovicím .... jsme po zápase oblékli trička od Fa Zero s nápisem PALKOVICE ZACHRÁNĚNY SEZÓNA 2016/17 OPĚT V OP .... . Jenže na to všechno se zapomnělo a po mém odchodu na Hukvaldy je vše jinak a jsem tady bohužel nežádoucí a vrchol byl, když mi Vlad Bača .... nevypálil ani slivovici a v podzimním utkání FKS : Palkovice řval na mě z tribuny, no ani nechci popisovat. Něco podobného se dělo na letním poklepávání základního kamene .... stavbě nových kabin ...., ale to bylo s jinými lidmi a mrzí mě to dodnes, i proto už do Palkovic nechodím.Zůstávají mi jen nádherné vzpomínky, buletiny ....,články na webu .... fotografie a proto nikdy na Palkovice nezapomenu, ikdyž .....

Jaký výsledek očekáváš, eventuálně s čím budeš spokojen?

Tak kdo mě zná, ví, že chci vždy vyhrát a ne jinak tomu bude i dnes. Mám už předepsaný článek z tohoto důležitého zápasu pro svůj web :), tak jen kousek z článku : FKS i s úroky vrátil „Palkám“ porážku z podzimu .... a svěřenci trenéra Blahuty, tak pokračují ve vítězné jízdě z podzimu. Výsledek si nechám pro sebe, budu spokojen i s menším vítězstvím :) Ať je výsledek opačný než ....

Jak jsi spokojen se zimní přípravou a vůbec, jak je tvoje družstvo připraveno na jarní část sezóny 2018/2019

 Myslím si, že ta kostra týmu je připravená skvěle, sehráli jsme 8 utkání ...., měli jsme soustředění ...., trénovali na umělce ve Stovkách, jen ta účast byla malá, ale to je asi všude stéjné.

Stal ses před 14 dny čerstvě hráčem Staříče, nastoupíš v tomto duelu, nominuješ se do tohoto utkání?

Tak vítězná sestava z generálky .... se nemění (smích), jenže v ní nenastoupil Jukl a já bych bez osmičky nenastoupil, takže hrát nebudu, stéjně by mi to ani výbor Palkovic nedovolil, jako na podzim Burdovi a Svobodníkovi. A navíc Petr Jukl si už všechny dresy s osmičkou už vzal domů :). Tak si na další start v OP :) musím počkat, tady je ten poslední :) .... !

 Bude potřeba klec u střídačky Staříče, kterou poradil nějaký fanoušek výboru Palkovic?

Jó zasmál jsem se tomu na svém webu, ale já se od zápasu Mosty: Palkovice uklidnil, protože soupeřit s rozhodčími je marné, od toho trestu ( 7 týdnů mimo lavičku ) jsem z rozhodčím konflikt neměl ani jeden. A to že emotivně prožívám zápasy to se o mě ví, vždyť i Bizi ( dnešní hlasatel Zdeněk Špaček ) o mě prohlásil, že jsem kašpar, tak doufám, že dnes to uvidí znovu po slavení vítězného zápasu. Tak že klec nemusíte stavět a do hospody si vezmu náhubek, abych toho fanouška, který to napsal, nepokousal.

Palkovice vyměnily po podzimu trenéra mužů, je to pro Staříč výhoda nebo naopak nevýhoda.

To opravdu nedokážu posoudit, trenéra Prokopa neznám, ale impuls to určitě bude.

Tvůj tip na postupující a sestupující mužstvo OP sezóny 2018/2019?

Tak nejvíce se mluví o Lískovci a Kozlovicích. My pokud zvládneme první dvě kola za 6 bodů a já v to věřím, tak se chceme taky o postup poprat. Ale abych byl upřímný, komu se chce do 1.B. třídy, hrát třeba ve Skotnici, Jeseníku nebo zajet na derby do Palkovic, Bašky je rozdíl i v atraktivitě, jen by to chtělo aby OP měl 16 týmů. A sestup? Rozhodne se mezi 6 celky, které mají mezi sebou jednobodový rozdíl, ale vzpomeňme na ten památný ročník, kdy Lískovec byl po podzimu čtvrtý a v posledním kole sestoupil s 32 body do OS. Takže pozor v Palkovicích (smích).

Brzy oslavíš velké jubileum ( 16.6.2019 mu bude 50!), jak budou probíhat oslavy a který dárek by ti udělal největší radost.

To je to co právě ještě nevím, rodinné oslavy jsou téměř připraveny. Tam je dárek jasný, zdráví a pohodu pro celou rodinu .... a kdyby už jsem se dočkal vnuka, který by miloval fotbal jako já, jé to by byl dárek:). Ale fotbalové ????? Chtěl bych si zahrát nějaký fotbálek, pozvat spoluhráče a svěřence, jenže těch je mraky, a kdo ví jestli by dorazil někdo z Palkovic, kde jsem zatím jako trenér prožil nejvíc! A dárek ? bude mi stačit, když po posledním zápase OP obleču tričko s nápisem FK STAŘÍČ VÍTĚZ OP 2018/19. Palkovicím přeji ať se jim od příštího kola daří, ať uzmou body Kozlovicím i Lískovci a tobě Pepo děkuji, za pozvání k rozhovoru.

 

FOTOGALERIE PALKOVICE ....

FOTOGALERIE MARTIN BLAHUTA ....

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode